Lone35 =0) Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 ..verdens nydeligste gutt - som enda ikke har fått noe navn, skriver hun i en melding til meg. Han var 3100g og 48 cm ved fødselen. Hun skriver videre at fødselen gikk greit; 10,5t fra første ri til han var ute. (Og det vil jeg ikke si er lenge, da hun er førstegangsfødende) Alt er vel med mor og barn og jeg vil ønske dem lykke lykke til! Grattis fra Lone35 ( og Brede som er blitt 34 dager gammel)
Regnbuemor til 2 Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Åååå.... Så morro. Lykke til med den lille gutten Maddemor. (nå vil jeg også føde kjenner jeg) Kos dere masse.
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Gratulasjonsklemmer i massevis til Maddemor!!!!! Hipp hipp Hurra:-)))
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Gratulerer masse! Du har liksom "alltid" vært her inne på bim føler jeg så da skjønner jeg jammen at det ikke er så lenge igjen for min del heller! Kos deg med den lille gutten og barseltiden:)
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Grattis - nyt det lille nurket og familien!
Alba44 Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Gratulerer så masse med gutten din, Maddemor!!! Sikker på at dere koser dere sammen nå ))
Xenaen Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 Hjelp Lone, er det så lenge sia du fikk din Brede??? Nå ble jeg litt sjokka! Går bra med dere? Arti at Maddemor har fått. (egentlig grønn av misunnelse...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå