Duracellgirl*prøver* Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 jeg datt hardt på rumpa for noen timer siden,men merka ikke noe vondt egentlig bortsett fra noen litt vonde kynnere i ettertid.. (men det har jeg ellers også) Nå var jeg på do og skulle reise meg opp etter å ha tørket meg... så rant det noe nedover lårene mine og jeg tenkte "herregud er jeg blitt så slarvete at jeg ikke tørker jeg skikkelig" men så luktet jeg på papiret etter å ha tørket det som var på lårene..og det lukter ingenting i det heletatt. Er jo ihvertfall ikke urin,men er jo mulig det er utflod da (svært tynnt.. om så var) Noen med erfaringer med lignende? jeg har lagt bind i trusa og skal sjekke om en stund om det er kommet noe mer. da ringer jeg selvfølgelig føden. jeg er 31+5
PintSizedDictator Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Prøv heller å gå med en mørk truse først, istedenfor bind. Om fuktigheten blir hvit når det tørker så e det nok bare utflod...hvis det bare tørker og ikke legger igjen spor så vill eg kontaktet føden:) Var den beskjeden eg fikk når eg trodde det lakk. Var heldigvis bare veldig tynn utflod;) Lykke til uansett:)
*guttemamma* Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Jeg lak fostervann før riene startet og det lukter veldig som sæd.. skal være blankt. Ring føden hvis du er usikker så sjekker de om det er fostervann. Ville ha ringt uansett, så de får sett på deg.. Man kan ikke mase for mye..
Duracellgirl*prøver* Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2007 Jeg har hatt mørk truse og det er bare vått... ikke hvitt.. jeg vet det pleier å bli hvitt når jeghar mye utflod..men ikke idag..hem...
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 stikk inn på sjekk du, jeg var på sjekk og det viste seg å bare være utflod.. men som de sa på føden så er det utrolig viktig at du drar inn til sjekk om det er mistanke om lekking før uke 37, så putt på deg ett bind( de kommer til å be deg om det uansett så like greit å gjøre det nå) også ringer du å sier at du tror du lekker.. de er som oftest veldig greie til meg registrerte de hjertelyd og spark, så tok de ultralyd for å se om vannet var minka, deretter en innvendig sjekk dær de dytta opp hodet hans for å se om det da rant, var litt ubehagelig men ikke vondt:) lykke til:) huusk ring, er stor infeksjonsfare om du lekker!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå