Steinbukken75 Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Har tatt flere tester siden tanta ikke har dukket opp (senest hos legen på torsdag, dag 34) og alle har vært negative. Helt til nå... Tok nettopp en test og den var positiv :-) Stråler av lykke!!!! Er nesten sånn at jeg ikke tør å tro på ordene som lyser i displayet: gravid Jeg har en baby i magen :-) :-) :-)
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 grattulerer sååå mye... er kjempeglad på dine vegne og håper jeg blir den neste:)
Lillegull og spiren Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.......GRATULERERS SÅÅÅ MASSE:) Så heldig du er:) tenk at du har en liten spire i magen:) kos deg med den voksende magen og lykke til i sangerskapet:) stooor klem:) håper jeg kommer etter neste mnd:)
Modesty Blaise Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Gratulerer så masse. Kos deg med spiren og lykke til i de neste 9 mnd.
Dekita*2 prinsesser* Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 åååå..så bra..gratulerer:)lykke til med svangerskapet:)
babyT Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 ÅÅÅÅ! Så DEILIG det må være å lese det i displayet! Gratulerer så masse med den lille spiren. Kos deg med den voksende magen )
♥Tullerusk♥ Skrevet 3. juni 2007 #8 Skrevet 3. juni 2007 så bra at den ble pos til slutt... Gratulerer så mye=o) lykke til videre
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 3. juni 2007 #9 Skrevet 3. juni 2007 åå så gøy! heldig du er!! lykke til videre i sv.skapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå