♥ DAME Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Vi har nettopp kommet heim fra en fin fjelltur. Alt gikk bra helt til vi nesten var kommet ned. Gikk 3 ganger oppi en drittmyr + at sambo var langt foran meg. Satte meg ned og begynte å grine. Det var jo egentlig ikke noe å grine for vel??
♥ DAME Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. juni 2007 Ok, bare meg da. PMS forsvinner vel etter man har fått barn
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 JA!!! Jeg er kjempeplaget. Kan også ekspoldere på sambo for null komma null ting egentlig...Slitsomt for både meg og ham.
sprellemor Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Ja jeg er det. Blir sur for ingenting og har kjempekort lunte og lyst til å gråte flere dager før mens. Og dessverre blir det ikke borte etter du har fått barn. Har riktignok vært borte det første året, nesten, men nå kommer det gradvis tilbake. Det gjelder sikkert ikke alle, me sånn har jeg det. Håper tante rød kommer i morgen, for jeg vil ikke vente lenger. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå