doffine Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Nå skal jeg lage rundtykker til oss... vi kan jo ikke bare sitte å ete snop:-))) Doffen er nyklipt og klørne klipt, og skal dusje og vaske seg i kveld:-))
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 wohooo! Eg gler meg også!! Rundstykker høyres heilt fantastisk ut, heimelaga bakverk er berre såå nydelig *mmm*
doffine Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2007 Jeg har så sommerfugler i magen av glede:-)) det blir så kult:-))) Og hjemmelagde rundstykker er mega godt:-)) Er tanta mi som også har delt denne oppskriften.-)) namnam
Mamma'n til Thias Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Vi gleder oss også... Jeg tror vi kommer til å drukne i mat og godterier.... Og med så fantastisk vær som vi får også! Herlig...
doffine Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2007 Er ikke plass til alle damene på balkongen da:-)) så vi får bytte på:-)) hehehehehehe... ååå jeg gleder meg såååå innmarri...
Turid Laila Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Gleder meg jeg også men kan ikke love at jeg ikke tar med meg en av babyene hjem altså, for nå er jeg så lei av å vente på min egen... Hihi
doffine Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2007 Tihiii:-))) jeg har litt lyst å holde igjen en bebis jeg:-))))
Mamma'n til Thias Skrevet 3. juni 2007 #8 Skrevet 3. juni 2007 Vi har besøk av noen kompiser av mannen akuratt nå.. de har tatt over kjøkkenet og blandt annet laget massssse salat! Er det noe damene kunne tenke seg, så tar jeg gjerne med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå