Gå til innhold

tosofo+chiquitin=fødeklar ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

... så på hjemmesida di for noen dager isden at du hade en sånn oppbevaringsgreie på veggen over stellebordet, sånn for å ha litt salver, bleier osv i... Forsto det som at det var hjemmelaget? =) Har du noe mønster på det, eller en lett oppskrift til sånne som meg som eeeegentlgi hater symaskina =P ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikkje noko mønster nei, berre sydd etter houvdet liksom... Kjøpte tjukt "lerretsstoff" på Ikea.

Sjølve hylla er like brei som ein kleshengar (den er sydd fast i kleshengaren for enkel opphenging). Den er vel 1,10 høg. Bakstykket er sydd i dobbelt stoff.

Lommene sydd fast i bakstykket. Har stiva av stoffet med ein pinne mellom lommene, det går også an å stive av med å lage ei slags ramme til bakstykket og sy rundt viss du forstår.

Ein må jo ikkje stive av stoffet med noko, men då bør ein kanskje ha eit oppheng i kvart hjørne (sy hylla som ein firkant og ikkje henge den på ein kleshengar), sidan hylla då sannsynlegvis vil sige litt og "snurre" seg inn mot midten.

Er ikkje så veldig flink å forklare, men berre spør viss noko er uklart.

Skrevet

Kunne du lagt ut hjemmesiden din så jeg kan se, er også ute etter en slik løsning! :-)

Skrevet

www.hijogonzalez.piczo.com

Ligg på "graviditeten" og så "ting til babyen"-linken :)

Skrevet

Jeg får stikke innom ikea og kjøpe stoff og begynne å prøve, også spørre deg når jeg står fast =P

Er egentlig elendig med sying, men vil så gjerne prøve å lage noe eget til knøttet =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...