minah Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Torsdag 31. mai ble lillegutt foedt:) Hadde maserier i mange dager foer, og trodde hele tiden at naa var det i gang. Dro inn paa sykehuset natt til torsdag med vonde, men uregelmessige rier. Laa hele natten slik, og tidlig paa morningen begynte det endelig aa gaa litt fortere. Jeg fikk lystgass og syns dette fungerte kjempefint. Har jo hoert saa mye rart om lystgassen, men for meg var den en velsignelse. Da trangen til aa presse kom, gikk det fort, tror jeg presset i rundt 10 minutter bare foer han var ute. Jeg var rimelig utkjoert etterpaa og klarte ikke helt aa fokusere paa babyen med en gang. Etter syingen gikk det opp for meg at jeg ikke hadde sjekket hva det var, jordmora maatte le og fortalte at det var en gutt. Laa to dager paa sykehuset, og naa er vi hjemme og bare koser oss. Maa bare si at det var en STOR gutt, og de maatte dobbel- og trippelsjekke lengden; hele 59 cm lang var han og 4500 gram. Ikke rart jeg var sliten etterpaa. Godt jeg ikke visste paa forhaand hvor stor han egentlig var.... Saa naa er ventetiden over for oss. Lykke til til dere alle sammen:)
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Gratulerer med en stor flott gutt!!! Når ble han født da? lå i fødsel om torsdagen jeg og se..fikk jente ved kl 12:25...bare lurte på om de kom likt?
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Gratulerer så masse med den STORE gutten! :) dere koser dere sikkert masse nå! er så missunderlig, jeg vil også ha han ut nå! :) Heldig er du.
minah Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2007 Tusen takk:) Han ble foedt kl 10.34 paa torsdags morgen, eller dvs norsk tid 08.34 (vi ligger to timer foran dere...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå