Gå til innhold

Åssen hadde dere reagert? (ønsker mange svar)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det nyyydelig vær i Bergen. Vi pakket engangsgrill og pølser og satte oss i bilen. Vi fant en liten vik for oss selv. veldig liten. vi la ut teppe, og tente i grillen. Gullet badet og koste seg.

Veldig idyllisk, helt det kom en mamma og pappa med to viltre barn. Egentlig var det ikke plass til flere enn oss. Men det er jo et offentlig sted. De stilte seg opp rett foran teppet vårt, og kledde av ungene. De sprutet og brydde seg ikke om at det traff tingene våre.

Vi stod bare der og visste ikke hva vi skulle gjøre. Orket ikke spise når de holdt på slik.

Vi hadde nok aldri gått ned der hvis det hadde vært folk der. Og i hvertfall ikke stilt oss opp rett ved.

Virket veldig spesielt. Tok liksom ikke hensyn.

Åssen hadde dere reagert? De gikk heldigvis etter en stund :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg ganske enkelt oppført meg slik tilbake. Spruta på dems ting, flyttet meg slik at jeg var til mest mulig heft for dem!

Kanskje dem hadde tatt hintet og pella seg vekk.

Skrevet

jeg hadde sagt, kan dere vennligst flytte dere litt lenger unna oss, dere spruter nemlig sand på alle tingene våre...

Skrevet

Burde sikkert sagt noe. Men vi var bare helt sjokkert. trodde ikke dette var vanlig å gjøre. men er jo offentlig sted da.

men de så jo at vi satt og grillet, så de hadde liksom ikke trengt å komme ned til oss. men gullet likte i hvertfall å bade med ungene deres i det minste.

Skrevet

Selv om det er fortærende når det skjer...

Tenk om du hadde lovet dine barn at de skulle få gå å bade i den lille viken dere alltid går til (for den vet bare dere om, liksom) og så er det noen der som sitter og griller på "deres plass". Tar du konsekvensen av dette og lar ungene gå hysterisk skuffa derifra for å finne en annen plass, eller svelger du stoltheten din og går ned og plasker som vanlig så kort du klarer? Og prøver å være hyggelig?

Skrevet

Bør da finnes en mellomting, bade med barne som lovet MEN også ta hensyn til de som allerede var der.

Til HI

Aner ikke hva jeg hadde gjort jeg. Hadde vel kommet på alle de geniale tingene for sent.

Men synes det var utrolig lite hensynnfult å styre så nære dere.

Skrevet

Hvis jeg hadde lovet barna at de skulle få bade der, så hadde jeg gjort det litt lengre fra de som allerede var der. evt. gått en tur og ventet til de var gått. Men mest sannsynlig hadde vi kjørt et annet sted. For vi var et sted først, men der var det noen andre, så da kjørte vi hit. Orker ikke trakke sånn oppå hverandre.

Jajaj, folk er forskjellige. Vi ble hvertfall helt sjokkert. Ødela liksom hele kosen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...