Gå til innhold

Jeg tror jeg dør! :P


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så varmt!! jeg renner bort!! Dette skal bli en laaang sommer... Noen som har noen avkjølende tips??? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ISBITER!!!!

Og gjennomtrekk.

Er såååå glad for at jeg slipper å gå gravid hele sommeren.

Termin i morgen!

Skrevet

gå i leketøysbutikken og kjøp et lite barnebasseng. det har jeg tenkt å gjøre. er deilig og avkjølende å sitte oppi der. selv om du bare får vann på beina.

Skrevet

vurderer å teste ut badebaljen til lille, er jeg heldig får jeg plass til ene skinka nedi:P

 

iste med isbiter og en saft is.. duger fint:)

Skrevet

har ei balje jeg skal bruke å sette beina i etter vært ja! har sikra meg der! menne.. hvor får man kjøpt sånn isbit-"boks" som man setter i frysa??

Skrevet

Sånn du lager isbiter av kjøper du på nille for eksempel.. Eller Ikea..

Skrevet

kjøp deg en vifte på elkjøp el. det hjelper kjempemasse!!

Skrevet

Hadde en veldig varm og gravid sommer i 97. Brukte da store t-skjorter. Ble det varmt gikk jeg inn i dusjen med t.skjorte på og så ut igjen i varmen. Klarte meg fint jeg.

 

Skrevet

Svømmebasseng? jeg skal kjøpe et i mogen tror jeg! hehe

Skrevet

isbad til føttene ja:)

 

pluss sånn spray flaske man får kjøpt i blomsterforretning (foreksempel) med kaldt vann i, kjempe herlig å spraye seg selv i nakken, pannen, føtttene- you name it!

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...