Gjest Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 hei hei. hvordan går det?? har du kjent no mer??? kommer han snart??
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 heihei:) går bra hær, enn dær? du jeg vet ikke altså, tror det er en skikkelig luring inni magen.. noen dager er jeg sikker på at nåååå nærmer det seg, men så blir det rolig noen dager:P hvordan står det til inni magen til deg da? er han snudd seg nå?
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 luringen her er det bra. ikke noen tegn på at han skal komme. slimproppen har gått da men det er jo ikke noe sikkert tegn på noe som helst egentlig. hehe. ikke helt sikker enda. JM trodde kanskje han li å hodeleie nå, men hun var ikke sikker. så jeg skal dit igjen den 14. juni og se om vi blir noe klokere da. hvis ikke må jeg vel på en UL til. hehe. stakkars meg. Men det er jo litt tidlig for de enda å komme da, men synes nå de kan fort seg litt disse guttene våre.
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 hehe ja syns fint han kan komme om en ukes tid, sliter med meget tung kropp, nerve i klem, vond rygg og masse vann + halsbrann:P :S slimproppen min er gått den å men eneste ondtet jeg har i magen for øyeblikket er daglig løs mage:P får håpe han er snudd seg og fester seg nå da:) du blir vel ikke lei deg for ett par ekstra ultralyder tenker jeg;) jeg drømmer hvær natt nesten nå at jeg føder så jeg tror jeg blir overaska den dagen jeg faktisk føder, for akkurat nå føles det ut som om det aldri vil skje:S
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 henrik kan godt komme om 2 uker uten at det skader noen. da kommer han jo på bursdagen til mormor så det blir fint. Skrev meg opp på lista for å føde før termin i går så jeg er vel garantert å slippe overtid nå. hehe. :) nei skal ikke grine for en ultralyd ekstra nei. men jeg skal grine hvis han ikke ligger riktig. jeg drømmer også om fødsel. og våkner å kan ikke forstå hvor i h..... den magen fortsatt er der. :)
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 heei jeg vil å på den lista hehe:D prøver lucas seg på overtid finner jeg meg en trampoline og hopper til han spretter ut hehe:) ja det skjønner jeg, får krysse fingrene for at han ligger riktig nå da, rampegutten:) hehe ja, våkna en morgen etter en skikkelig livaktig drøm om at jeg fødte og deretter lå å sendte mld om at jeg nå hadde født verdens skjønneste gutt hehe , skjønte inegnting når jeg våkna, måtte kjenne etter om magen var dær og til og med se om det lå en baby på rommet til lucas, gjett om jeg var skuffa da jeg fatta det bare hadde vært en drøm da:P
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 ja det er hvertfall mange triks som skal prøves ut hvis han prøver seg på noe så dumt ja! ja jeg håper da på det. i dag skal vi spise dte beste i hele verden og jeg gleder meg som en liten unge. løper konstant inn på kjøkkenet får å se hvordan det går. hehe. glede seg glede seg glede seg. :) i går var jeg hos frisøren hihi. mente det var på tide. så nå er jeg klar til å ta bildet som skal i avisen når jeg har født så da kan han bare komme. fikk kjøpt bleiebøtte og alting. så vi er offisielt klare for å få han ut. har du pakket sykehusbagen enda?
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #8 Skrevet 3. juni 2007 hehe ja skader ikke å prøve alle rådene:) hva er det beste i verden da? satser på pannekake i dag jeg tror jeg:) driver å shiner hele leiligheten så gjenstår å se om jeg orker stå å lage mat etterpå så bra da, godt å få fiksa seg litt var hos frisør og klippa og farga for noen uker siden jeg å hehe med alle turene mine på føden så ble bagen pakka for flere måneder siden:) så den står klar alltid den:) enn du?
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #9 Skrevet 3. juni 2007 Innerøy sodd! :) det er virkelig det beste som finnes. :) men pannekaker er godt det også ja. :) Flink er du! her skulle vel gulvet ha hatt en vask men det blir nok ikke i dag. nope her er ingen bag pakket. tørr ikke enda. må vente litt så jeg ikke blir ALTFOR utålmodig! hehe. pakker jeg den nå blir jeg gående og hele tiden vente på at noe skal skje. leste om en juli jente her inne i dag som var på tur til føden for at vannet hadde gått. hehe. så det er jo håp.
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #10 Skrevet 3. juni 2007 åååh elsker sodd jeg å pannekaker er en av mine mange diller:D uff det måtte til, nekter å komme hjem til bomba hus etter fødsel og man vet jo aldri når den kan skje så måtte rett og slett jeg, de skulle legge meg inn, men så skulle de ikke allikevel osv så da ble den stående pakket:) ååh ikke tilfeldigvis hun med tvillinger vel? husker hun hadde noe rier el lignende:)
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #11 Skrevet 3. juni 2007 nei nå er ikke jeg helt sikker på om hun hadde tvillinger eller ikke. jeg bare registrerte og fortsatte å furte over at ALLE FØDER FØR MGE!!!!! :) i går fikk fetteren min gutten sin og for noen dager siden fikk en annen fetter av meg gutten sin og her sitter jeg med gutten min fortsatt i magen! nei hjem til bomba hus er uaktuelt!! men det tror jeg det er noen som vet så han har nok rydda hvis det er rotete her når vi reiser.
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #12 Skrevet 3. juni 2007 ok:) hehe det blir vår tur vett, ingen vits å stresse, med en gang vi slutter vente så bestemmer de seg for å overraske oss å komme ut;) hehe skjønner jeg godt:) ååh heldig du som har mann til å hjelpe deg, hær må jeg ta ting i etapper.. sånn vaske kopper, sette meg ned, lage mat, sette meg ned, dusje,sette meg ned.. hehe må ha pause mellom alt jeg gjør:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå