Gå til innhold

Da joiner eg dere:):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann eg snik meg inn hit i fra *snartalenemor* inne på BIM:)

Fødte en sønn den 25.05.07:)

Har hvert *aleina* sia eg va ca 3mnda på vei i svagerskapet, har hatt mine krangla me barnefaren, men no etter fødseln virke d som de fleste probleman ordne seg av seg sjøl, så så langt går sammarbeide kjempe bra:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen skal dere være!

Ting blir lettere når barnet er født. Slik var det med oss også.

Nå er mini ett år, og vi har det så bra at vi tenker litt på å prøve på nytt;)

Kos deg med denne tiden. Det er mye slit, men du får den aldri tilbake...

Skrevet

Takk:)

Så bra at d går så bra for dåkker!:)

Kose meg kjempe masse som nybakt mamma:)

Synes egentli ikkje at d e så masse slit, synes mest bare at d e koseli, men så e eg jo ganske så nybakt enda, så d kan jo hende at eg blir meir sliten etterhvert;)

Skrevet

Velkommen hit.

Jeg holder vel egentlig til på BarnetMitt, men der er det så lite liv. Så har grodd fast her jeg :) Med gutt i 1.klasse og jente som blir 3 år snart.

Det der med å være sliten, er noe som kommer og går. I ditt tilfelle, hvor du er alene fra start, har du ikke annet å sammenlikne med, som en far som kan rydde litt, eller ta babyen om natta og sånt. Sånn sett positivt da :)

Jeg tror også at du er heldig som har fått barn på denne årstiden, solen smiler, lette klær til deg og babyen, og man er lettere til sinns.

Midtvinters er det mørkt, og alt er litt mere strev, med alle klærne, når man f.eks skal rekke helsestasjonen kl 9.. (hehe mimrer litt her..)

Skrevet

Hehe, ja d e sant, man kan jo ikkje savne noe man ikkje har opplevd;)

Og d e jo kjempe fint trillevær og sovevær, perfekt tid på året å få barn på:):)

Og når vintern kommer så e eg sikkert ikkje så *nybakt*, så da blir d kanskje ikkje så tungt som d blir for de som er helt nybakte da;)

Her oppe er d jo også mørketid, så eg trur at d kanskje hadde blitt litt ekstra tungt.

Skal til legen i mårra, e litt spent på kordan d blir å gå:)

Skrevet

gratulerer så mye som nybakt mamma og velkommen hit til oss :)

Skrevet

Hei! Har du fjerna mini nå da? ;-)

Sivert Nikolai var da et nydelig navn, jeg hadde tenkt på noe lignende om nr to var en gutt :-) Hvordan er det å være mamma?

Og gratulerer med Sivert! Jeg har bare gratulert deg med baby jeg, siden vi ble litt paff da Emilie viste seg å være en Sivert ;-)

Skrevet

Hehe, ja fjerna mini, så no e eg bare keiko;P

Takk synes også at d e heilt nydeli, og d synes pappan hannes også!;)

Vi ble faktisk enig om navnet:)

D e heilt hærlig å være mamma!!

Livet har en heilt ny glede:)

Hehe, men d e masse planlegging, man kan liksom ikkje bare gå på do når man vil, eller spise, eller dusje når man vil, alt på planlegges på forhånd;), men d va eg jo litt forberedt på da.

Du må jo være supermamma, du e jo aleina me 3, at du får tid tell alt e heilt urtuli i mine øya;)!!

Han Sivert hadde gått opp 600gram når dem kom på sånn der 2ukers kontroll i går:):)

(Litt off topic, men måtte bare fortelle d t nån;)

Skrevet

Så moro da :-) Min spiser også masse, hadde lagt på seg 700 gr etter bare to uker, og min er jente... ;-) Men de mengdene ho spiser er vel ikke det så rart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...