Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Kom bare på dette når jeg leste et innlegg lenger ned. Det er nemlig ikke første gang jeg leser det her, eller andre steder. En partner som ikke godtar nei for et nei og fortsatt foretar seksuelle aktiviteter, begår faktisk voldtekt. Og så skriver kvinner inn her og sier han hører ikke på meg, eller han har ikke sympati for meg. Jenter, sett grenser! En mann som utøver seksuell vold har faktisk store problemer. Hank dem inn på familievernkontoret eller oppsøk hjelp på egenhånd. Min første samboer gjennomførte to voldtekter av meg, og jeg anmeldte ham. Han ble faktisk dømt! Og barna har ikke godt av å bo sammen med foreldre som har et slikt "forhold" til hverandre. Da har de det bedre uten, og jenter, dere klarer dere selv
♥Prinzessin♥ Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Det er vel vanskeligere for kvinnen å se på det som voldtekt, når det er samboeren eller mannen som gjør det. Det er vanskeligere å bli dømt for det også. Kanskje de føler seg litt dumme som anklager mannen for det, han som de vanligvis har frivillig sex med? Vet ikke altså, jeg bare gjetter. Men selvsagt skal det ikke godtas!!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 altså det var eg som skrev det om at mannen min ikkje stoppet da eg sa nei, men når eg virkelig sta stopp og faktisk gikk så stoppet han jo. når me har sex så er det ofte slikt at det er litt røft og det kan hende han trodde eg bare spilte at eg ikkje ville, noe me har gjort før. det eg ikkje likte var at han ikkje brydde seg om at eg ble lei meg og bare gjekk i dusjen får å runke.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Det var ikke ment direkte mot deg, men innlegget ditt fikk meg til å tenke på andre som har skrevet her før. http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/06/03/502407.html
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Fordi man lett kan føle seg usikker på om det faktisk var en voldtekt eller om man er litt tullete i ettertid.
Sjefsmegga Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Skulle tro det nesten skulle være verre å bli voldtatt av en man skal ha tillit til. Mulig noen menn ikke ser på det som voldtekt. Glad min samboer tar nei for et nei, han blir ikke engang sur.. Ikke at jeg sier nei så ofte, men det hender jeg har en dårlig dag eller rett og slett ikke er i form. Blir trist jeg av å lese om sånt, greit at man kan ha et røft sexliv, men t.o.m i SM/bondage så SKAL det alltid være den "undertrykkede" som sitter med makta i form av å si stopp, og den "herskende" SKAL ALLTID respektere det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå