Espoir Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Vi skal ha kokt sommerskinke, kokt nykål og kokte poteter med smør. Veldig sommerlig mat =) I morgen blir det pasta med tomatsaus med kyllingkjøttdeig.
It's all about me Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Pleier aldri å svare på disse trådene, men idag bare må jeg, he he. Vi skal ha kanin med sopp og fløtegratinerte poteter. Spennende å smake på )
Gjest irismor Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Vi skal ha skinkestek, brun saus, rosenkål og poteter. Hvis gubben kommer hjem fra det f#####ns skytestevnet.
Espoir Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2007 Nam! Hvor har du fått tak i kanin? Har spist det en del i Frankrike, men aldri her hjemme.
~Snublefot~ Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Kanin er godt, men litt smått:p Blir nok noe lettvint her. Mannen har jobba masse hele uka, og hele helga, vet ikke når han kommer hjem i dag heller. Spaghetti og kjøttsaus kanskje...?
It's all about me Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Vi har faktisk kjøpt ferdige fileter i Sverige. Hvorfor bare kjøpe kjøttdeig og biff på harryturer, vi kjøpte kanin og kenguru også ) Men så faktisk kanin i ferskvaredisken på Maxi for mange år siden også.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 Vi skal GRILLE i dag også vi ) Skinkebiffer og burgere, potetmos, fløtesausrest fra i går, grønnsalat og potetsalat! NAMME!!! )
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 3. juni 2007 #8 Skrevet 3. juni 2007 Vi skal grille:) marinert indrefilet av svin, grillspyd og pølser, Tilbehør: gratinerte poteter, paprika, sopp, maiskolber, potetsalat, saus.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 3. juni 2007 #9 Skrevet 3. juni 2007 Tror det blir noe junk, mannen er fyllesjuk og har sikkert lyst på noe slikt
børdi Skrevet 3. juni 2007 #10 Skrevet 3. juni 2007 hmm sitter og lurer på å bestille en pizza jeg hehe...... Bare meg og ungene hjemme og ikke mye som frister akkurat i dag.... Hmmmm,,,, teenke ,, teeeenke,...
LuriTuri Skrevet 3. juni 2007 #11 Skrevet 3. juni 2007 Ytrefilet av okse med rød pestomarinade - grillet Ris, salat og bernaise, og champignon på grillspyd
silhah og emilie Skrevet 3. juni 2007 #12 Skrevet 3. juni 2007 vi skal grille grillben, marinert flintstek, kyllingfileter og pitabrød. tilbehør er en god sommersalat og potetsalat mmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå