AnTiLoPeSvIn Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 på vinteren hva brukte dere oppi vogna? nå snakker jeg ikke om dreamibagen men bare sportsdelen. får man plass oppi lammy xl eller voksipose der? syns liksom sittedelen ser så sinnsyk smaaal ut:s
Beama Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Jeg har freestyle comfort, og jeg fikk plass til voksi posen oppi. Og en stor og god 1 åring=) Kunne bli litt trangt akkurat under den bøylen... men den er det bare å ta av=)
AnTiLoPeSvIn Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2007 hvordan tar man den av? jeg får bare den ene siden til å løsne
chill+enda en til Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Jeg tror du skal ta den til sides, og så vri den opp, om jeg ikke husker helt feil. Lenge siden jeg har prøvd, mini ligger fortsatt i dreamibagen
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Jeg har speedi sx og i den er det kjempegod plass til pose om vinteren.
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Jeg brukte dunpose.... de der med bamse tegning inni... og har vært strålende fornøyd med det. Men min sover på dagen i vogna ute så vi trengte noe varmt..(ps. dunposen var litt forlang for vogna det er det eneste minus)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå