Beama Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Er det god plass til bakovervendt barnesete i den? (hts besafe izi kid) Takker for svar
Espoir Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Vi har ikke den, men Audi Allroader, og de er vel omtremt samme størrelse som A4? Ihvertfall har vi det setet der, og det går helt fint.
Nurse80 Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 NEI! Det er veldig dårlig plass. Det så dårlig plass at viss vi skal kjøre langt, så må gutten på 8 år sitte fremme, slik at vi får tatt fremsetet langt frem. Lillemann har svært dårlig plass til føttene, dersom jeg skal sitte fremme.
~Snublefot~ Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Tror det er dårlig plass. Mannen har A4 stasjonsvogn, og selv om vi ikke har prøvd setet vårt i den, ser den liten ut...
Espoir Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Oj, da tok jeg feil - beklager! Er virkelig allroaderen så mye større??
Beama Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2007 Da blir det ikke Audi a4 på oss=) Takker for svar=)
~Snublefot~ Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 Bare hyggelig. Svigerinna mi har A6, da, og de har hatt sitt sete der. Men det er da en eldre modell av setet, vet ikke om det tok mindre plass. Men A6 er jo større, så tror nok det ville gått fint.
Beama Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. juni 2007 Har tittet litt på A6 også... men kommer til å prøve setet i bilen før vi bestemmer oss. Men gidder ikke kjøre milesvis for å se på a4 hvis det er så trangt i den=) så da kan vi stryke den av listen=)
~Snublefot~ Skrevet 3. juni 2007 #9 Skrevet 3. juni 2007 Forresten har vi Opel Vectra, og der er det så dårlig plass at jeg må sitte bak, pga. at framsetet er dratt helt fram og ryggen tippet noe framover i tillegg. Tror rett og slett den klassen biler blir for små. A6 og Opel Omega er jo større, så der passer nok et slikt sete bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå