Gå til innhold

Noen som har Audi a4 her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det god plass til bakovervendt barnesete i den? (hts besafe izi kid)

 

Takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke den, men Audi Allroader, og de er vel omtremt samme størrelse som A4?

 

Ihvertfall har vi det setet der, og det går helt fint.

Skrevet

NEI! Det er veldig dårlig plass. Det så dårlig plass at viss vi skal kjøre langt, så må gutten på 8 år sitte fremme, slik at vi får tatt fremsetet langt frem. Lillemann har svært dårlig plass til føttene, dersom jeg skal sitte fremme.

Skrevet

Tror det er dårlig plass. Mannen har A4 stasjonsvogn, og selv om vi ikke har prøvd setet vårt i den, ser den liten ut...

Skrevet

Oj, da tok jeg feil - beklager! Er virkelig allroaderen så mye større??

Skrevet

Da blir det ikke Audi a4 på oss=)

 

Takker for svar=)

Skrevet

Bare hyggelig. Svigerinna mi har A6, da, og de har hatt sitt sete der. Men det er da en eldre modell av setet, vet ikke om det tok mindre plass. Men A6 er jo større, så tror nok det ville gått fint.

Skrevet

Har tittet litt på A6 også... men kommer til å prøve setet i bilen før vi bestemmer oss. Men gidder ikke kjøre milesvis for å se på a4 hvis det er så trangt i den=) så da kan vi stryke den av listen=)

Skrevet

Forresten har vi Opel Vectra, og der er det så dårlig plass at jeg må sitte bak, pga. at framsetet er dratt helt fram og ryggen tippet noe framover i tillegg. Tror rett og slett den klassen biler blir for små. A6 og Opel Omega er jo større, så der passer nok et slikt sete bedre.

Skrevet

Sikkert veeeldig lurt å prøve setet, ja:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...