bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 har svigermor og datteren boende i kjellerleiligheten vår. de har en blandingshund som går meg på nervene.(har 2 hunder selv, så jeg liker egentlig hunder) men han bjeffer og bjeffer. står for det meste i bånd utenfor på plassen. her har vi også bilene perkert.han går og tisser på alt. bilene, bosspann, dekk.... alt som er ute. bare det er irriterende nok. men jeg kjøpte ny bil på onsdag. nå nettopp sto jeg nede ved bilen. tror dere ikke den drittbikkjen hoppet opp på bilen og laget riper? åhhh jeg kunne eksplodert. hva gjør man med sånt da?
jordbærsjokolade Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Gir beskjed til svigermor og datter:) Skjønner at det er vanskelig, men de tåler vel å høre at de må få litt mer orden på hunden sin?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2007 datteren sto utenfor og så det. men bare trakk på skuldrene. det er veldig vanskelig å gi beskjed til de. da de ikke bryr seg. de er litt sånne som driter i hele verden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå