Gå til innhold

da kom jeg hjem fra sykehus :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk sterke smerter helt plustelig igår som varte noen timer og dro på legevakten , (har nettop funnet ut jeg er gravid så er ca 4 uker eller noe) så ble jeg sendt på sykehus. så sa dem mulig gravid utenfor livmor, og de kunne ikke finne fetus på ultralyd, men smertene ga seg da så sendte de meg hjem idag. alle gravidprøver var positive så nå må jeg bare vente i 2 uker og se om de ser fetus da på ultralyd. vet ikke hvordan jeg skal klare å vente i 2 uker :( så lei og bekymret. så lenge jeg ikke får blødning eller smerter er vel det bra tegn antar jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff.. høres ikke bra ut. Du må ha lykke til!

Skrevet

Æsj nei, så kjedelig dette var da, håper alt går bra, men skjønner at det blir 2 lange uker for deg.

Lykke til!

Skrevet

da jeg var 4 uker på vei fikk jeg sterke sm i siden,fikk ul men de kunne ikke finne noe,var tilbake 1 uke etter,kunne da se fostersekken men ikke noe foster. er nå 23+5 så det er HÅP!! vet det er vondt disse ukene før man får svar.

håper det går bra for deg også=))

Skrevet

Uff:S Krysser fingrene for deg, *lykke til*klem*

Skrevet

tusen takk :) ga meg litt håp der. håper inderlig at dem finner noe neste gang, tok hcg blodprøve som får svar på imorgen og skulle ta en til på fredag for å se hvordan hcg'en utviklet seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...