Gjest Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 bare jeg som er inne?? HEHE... savner marcusen min...han er hos svigers på hytta... buhu..
doffine Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 jeg har vasket utemøblene nå:-)) Og venter på at sola skla komme på balkongen:-) Men jeg skal også vaske gulver i dag.. må jo se litt presentabelt ut her i morgen:-)
Bruble Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 er inne jeg og... jeg er trøtt og uopplagt.. og alene med en vilter 2 åring. kan legge til at jeg er gravid og har 24 dager til termin. hadde et lite håp om at 2 åringen skulle ta seg en dupp, men ser mørkt ut ja....
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 hva skjer hos deg imorgen doffine?? er det englekveld???
doffine Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Det kommer masse gale engler:-)) tihi.. med bebiser, mager og en hund:-) Må jo ha selskap til doffen også:-)) hehehehehe... Blir moro med masse gale damer her i morgen:-)) Tenkte lage litt rundstykker i dag, så jeg kan servere litt mat også... hjemmelagde rundstykker er alltid godt:-)
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 Er inne i FINVÆRET og leser på pisseksamen. DRITT!!! =(
kariuss Skrevet 3. juni 2007 #8 Skrevet 3. juni 2007 Ja egentlig ute, men stakk inn for en liten pause, var så mye bugs som kom!!
Tussa og Sofie Skrevet 3. juni 2007 #9 Skrevet 3. juni 2007 Jeg sitter på veranden i solen, men holder jo på å stryke med til tider av varme der ute, så tar meg noen bim-pauser så ikke Tusseliten koker inni der ;o) Endelig sommer!!! JIPPI!! Tenkte på hvordan jeg etterhvert i sommer for solt meg bak på beina, kan vel ikke ligge rett på magen da nei. Finnes solseng med hull i? hehe!
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #10 Skrevet 3. juni 2007 hehehe ja det skulle vert sånne for gravide.. jeg på min side har jo ikke bikini for mine JÆVLIGE pupper...
Marolla Skrevet 3. juni 2007 #11 Skrevet 3. juni 2007 Jeg streiker. Jeg skal ikke ut av huset før jeg har veer og skal føde! (Bortsettfra kontrollen i morgen selvsagt)
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #12 Skrevet 3. juni 2007 hehee nei da får vi håpe det skjer noe snart !!! hehhehe
Tussa og Sofie Skrevet 3. juni 2007 #13 Skrevet 3. juni 2007 Jeg har ikke det problemet tvert imot (enda), men kan du ikke bruke sportsbh eller noe i svart så du kan bade med den? Eller en BH? Hmm, ikke enkelt når saker og ting gror ut over alle dimensjoner, hehe!
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #14 Skrevet 3. juni 2007 jo men de bhene jeg har er så sinnsykt stygge...for de er så store og er amme bh,de er jo mega stygge.. jævla drittpupper..
Sommerfugl78 Skrevet 3. juni 2007 #15 Skrevet 3. juni 2007 Nå kommer sola snart rundt hjørnet og på altan... :-)
Ioren Skrevet 3. juni 2007 #16 Skrevet 3. juni 2007 Jeg er inne =P Har vært på foreldre og barn messa og kjøpt meg stelleveske, regn-og myggtrekk til vogna vi kjøpte i går, og lammeskinnspose Det ble så varmt der, og i bilen hjem, at jeg bare må sitte litt inne i kjelleren =P
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 3. juni 2007 #18 Skrevet 3. juni 2007 Jeg er ute, har akkuret fytl opp lille bassenget til lille gutt, så han kan kose seg opp der. Det er jo glovarmt ute, nå er jeg inne i 10 min for å kjøle meg ned, skal si deg det er varmt å være ute i solen med stor mage! hehe
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #19 Skrevet 3. juni 2007 ja det kan jeg tenke meg...jeg vil ha min marcus hjem nå jeg..
kaur *har født!* Skrevet 3. juni 2007 #20 Skrevet 3. juni 2007 Sitter også inne. Har akkurat gjort meg heeelt ferdig med vognteppet til babyen. Lurer på om jeg skal ta et tak på kjøkkenet, eller vaske trappa og gangen.... hmmmm. Vanskelig valg...
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 3. juni 2007 #22 Skrevet 3. juni 2007 Nja.....Jeg og jenta mi og var ute på badeplassen utforbi i stad, men gud så slit med DEN magen, og ikke kunne bade eller bli med å fange krabber el noe, bare sitte der som en strandet hval :/// Jaja.....ikke SÅ lenge igjen....*trøstesegmeddet*!! Får håpe tropen ikke kicker inn før etter lillegutt er ute!! =)
Bimmer´n Skrevet 3. juni 2007 #23 Skrevet 3. juni 2007 Tok med meg laptopen ut i bakgården..........ikke akkurat enkelt å se den skjermen nei..........:-( Den som hadde hatt en god bok.....noen som vet når Anne B. Ragde sin tredje bok kommer? Fortsettelsen til Eremittkrepsene tenker j på.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå