mynona fødte 290907 Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Samboeren min reiste til England i dag tidlig, og jeg og sønnen vår hadde tenkt oss en tur ut i solen. På vei ut døra finner jeg ikke hus- og bilnøklene mine, og kommer plutselig på at de ligger i jakka mi - i bilen! Heldigvis har svigers en ekstranøkkel til bilen, men de bor en drøy times kjøring unna og hadde ikke tenkt å kjøre innover på en stund. Så her sitter vi da, stuck innendørs i finværet.. :'-(
mynona fødte 290907 Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2007 Isteden for strandtur skulle vi liksom lage muffins (han digger å bake), å så ble de ikke gode i det hele tatt! Han spiste ikke opp én engang.. Vi hadde ikke nok smør så vi brukte olje isteden, tror det var big mistake.. :-)
mynona fødte 290907 Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2007 I know.. Men nå har vi begynt å bake boller isteden (måtte bare kaste muffinsene), samtidig som vi ser på Nysgjerrige Nils så det ordner seg. :-) Litt irriterende at svigers ikke har gitt lyd fra seg enda, de skulle sende melding når de kjørte hjemmefra og det tar som sagt en drøy time å komme hit. Dagen går og vi kommer oss ingensteds. Dere andre får kose dere i finværet. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå