Myrnia 4barnsmamma Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Det er vaaaaaaaaaaaaaaaarmt, varmt, varmt - hovne ben -fingre ja kort sagt -- ordentlig flodhest på land 17 dager til termin! PUH!! Hva gjør dere i varmen?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 jeg har også hovne fingre ogben.gjør ingenting,best og være inne i huset.hehe.
M&MH Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Spiser masse saftis:-D hehe...fått helt dilla på sånne mr freeze lignende greier fra rema som koster 10kr, for en pakke med 9 stk!!Herlig:-D Men varmen er plagsom, og den blir verre når jeg er høygravid, så jeg GRUER meg til denne sommeren:-(
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Jeg har satt meg i skyggen av parasollen med de hovne beina i ei balje med vann og isen i hånden=) Syns det hjelper litt og få avkjølt beina..
MAHG Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 JA, det er varmt i dag. HAr gått ganske fint fram til nå men i dag har jeg begynt å hovne opp i fingre og bein. Klarer ikke å sitte i sola så jeg trekker meg inn i skyggen. Veldig godt med saft is. Kanskje litt for godt. ......... Men det er ikke så lenge igjen nå, 8 dager igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå