Sjefsmegga Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Helt herlig her....ungene bader i plaskebasseng og koser seg... Gubben har jaggu vrengt av seg skjorta og tatt på seg shorts han også.... Og jeg har stappa meg inn i en sommerkjole som ikke overlater all verdens til fantasien... Og minsta ligger naken på et stellelaken i baggen og får lufta stumpen sin i varmen. Kan ikke ha det bedre..laptop i skyggen og iskald Munkholm. ( alkofritt for meg enda en stund). Blir å ta en båttur seinere uten unger og kjøre skikkelig GRIS :-DDD Jeg kjører selvsagt og gubben skal jaggu får klipe seg fast i ripa for å klare å henge på :-DDD
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Kompis med gubben igjen nå da?? Jaja...ny dag, nye muligheter i morgen Kos dere i sola! Har det samme været her også... Likevel sitter jeg inne... blææhhhh...
Sjefsmegga Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2007 Hehe..vi er vel rimelig nyforelska igjen Sånn det skal være. Litt greit siden vi har kjøpt hus i lag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå