Gå til innhold

Trenger råd! Svimmel og høy Hb i u38...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nå trenger jeg råd, håper noen kan svare! Jeg er 38+1. Idag har jeg vært svimmel hele tiden, spesielt når jeg reiser meg. Jeg målte Hb i forrige uke til 13.9, ikke forskrekkelig høyt men det har økt ganske mye. Kan det være en sammenheng mellom høy Hb og svimmelhet? Bør jeg ringe fødeavdelingen?

Det var også en som nevnte at fødselen hennes startet med svimmelhet og generelt ubehag. Noen som har erfaring med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring fødeavdelingen du, så får du vite sikkert ;) Lykke til!

Skrevet

jeg har vært svimmel og kvalm i 3 uker nå. jeg har og ok hb, gikk en tur til føden for sjekk pga at jeg har tendens til høyt blodtrykk, der var alt ok og de mente jeg har virus på balansenerven, derav kvalmen. i etterkant har jeg hørt om mange som har det slik og at det kan vare i opp til 2-3 måneder, lurer på om det er noe som går?! har ingenting med graviditeten å gjør. jeg er forresten ca 33 uker på vei.

Skrevet

Du bør ringe føden. Normalt skal Hb bli lavere gjennom svangerskapet, men hvis det plutselig blir forhøyet, så sier legen min at det også kan være en indikasjon på begynnende svangerskapsforgiftning..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...