*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Skal kjøpe regndress og lurer på om det er best med todelt eller hel dress. Noen som har erfaringer? (klart det er:)
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Todelt regndress synes jeg er best, har to barn og jobbet i barnehage i 14 år
rampetrollet Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Syns todelt dress er best siden de da kan bruke regnbuksen om det er fuktig i gress/sankasse selv om det ikke regner + at regnjakken kan brukes som jakke sammen med en vanlig bukse om det er nødvendig:) Hadde hel dress når gutten var 1 år og det synst jeg var bare bortkastet
~Fanta~ Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Har også to barn selv, og jobber i barnehage... Todelt er best, så kan delene brukes hver for seg også! Buksa om det er vått/fuktig i bakken, og jakka om det regner litt, men ikke så mye;o))
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2007 Ok, han blir 1 1/2 år når han begynner i bhg, så da satser jeg på todelt?
~Fanta~ Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 Og du....... Husk å merke begge delene med navn! Og støvlene også;o)) Hihihihi.......
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. juni 2007 Ja, det er vel lurt. Får kjøpe slike navnelapper da.
~Fanta~ Skrevet 3. juni 2007 #10 Skrevet 3. juni 2007 Blææææææ sjøl Tåa.....;o)) Jeg hater å stå der i garderoben med favna full av klær.....Hvem eier disse da??????? Så blææææææææ, tåa!
letthet Skrevet 3. juni 2007 #11 Skrevet 3. juni 2007 Hvis barnet bruker bleier hele tiden, ville jeg kjøpt hel dress, føler bare at det er enklere å ta på og slipper da "gliper" hvor dat kan komme inn fuktighet/trekk. Har derimot barnet sluttet med bleier og må gå inn på do, er todelt dress en desidert fordel.
klg,2 boys now:) Skrevet 3. juni 2007 #12 Skrevet 3. juni 2007 på bhg vår ønsker personalet 2 delt,pga de ofte bruker bare regnbuksa+ullgenser når det er vått men ikke regner.blir fort klamt med dress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå