Gå til innhold

Noen med mutsy-vogn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fornøyd?

Leste et innlegg et annet sted om at sportsdelen må tas av når man legger sammen vogna..stemmer det? Hørtes jo merkelig og upraktisk ut..ellers er jeg ganske lysten på den;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

maser igjen;) noen her nå som kan svare?

Skrevet

jeg hadde den. mutsu cargo het den, og både bagen og sportsdelen måtte av for å kunne legge den sammen. syntes den var veldig fin, men upraktisk. bagen holdt i 4 mnd kanskje, ganske liten. og sportsvogndelen kunne ikke brukes til baby på 4 mnd, så jeg måtte kjøpe ny vogn. sikkert fin om sommeren. og jeg hadde stor baby da...

Skrevet

var mutsy urban jeg tenkte på..er det stor forskjell på dem? Bagen må jeg ta av uansett pga lavt bagasjerom, men litt kjedelig om man må ta av sportsdelen da..for den hadde jeg jo fått plass til..Blir en vår/sommerbaby da, så tror ikke plassen i bagen blir noe problem..komme rnok ikke til å bruke den mer enn 6 mnd tror jeg..gjorde ikke det sist hvertfall for han ble så nysgjerrig og ville se litt..

Skrevet

Tung vogn av ymse kvalitet. Ville styrt unna..

Skrevet

hm..sier du det? Fint du sier det..har stort sett sett positive innlegg om den her før..? ble betenkt nå;)

Skrevet

Har ikke vært fornøyd, og fikk til slutt pengene tilbake hos butikken jeg kjøpte den, så jeg har en annen vogn nå... Jeg har en venninne som har den (hun er fornøyd), og hun sier det går an å legge den sammen uten å ta av sportsdelen, men da må den være framovervendt. Uansett; det er superenkelt å ta av sportsdelen og faktisk mye lettere å løfte to deler inn i bilen enne en stor.... Vogna er ikke tung.

Skrevet

Takk for svar! Hva gjør at du ikke var fornøyd med den? Siden venninna di er fornøyd;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...