Gå til innhold

Sola er her!!! jippi.


ღZalina med Robin og Isabelleღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal jeg få sola de bleike legga mine.. Så det ikke blir så flaut å legge dem på fødesenga.. hehe

Tror det er over 30 grader i sola her nå.. bare helt super deilig.

Eneste jeg ikke liker, er tanken på meg selv i bikini.. men Det må jeg jo bare gå i ... svetter jo bort i noen annet..

 

Er jo litt sexy med gravid mage også! Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, joda, og om ikke sexy så er det nå hvertfall søtt:))

 

Sol deg i vei...det skal jeg...og sko så gjerne tatt en svømmert..ååå...

Sommer er såå digg!Hunden skal hvertfall få bade..

Ha en fin dag:))

Skrevet

Jeg vil å bade! hehe... ligge å flyte på flytemad... det hadde vært tingen det.. med en sikkelig kaldt glass med drikke.

 

 

mmm

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...