silhah og emilie Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 i natt hadde jeg fått en sms som var såå nydelig, det var en mann som sendte feil, den skulle nok til kjæresten hans. det var tydelig at han hadde lagt sin sjel i denne smsèn og så sendte han feil, huff syns så synd på han. sendte han en sms tilbake da og gjorde han klar over at han sendte feil, så jeg håper han har den han sendte til meg på mobilen sin så han får sendt den til sin kjære:) ååå om bare sambo kunne vært så romantisk
silhah og emilie Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2007 syns kanskje det blir litt feil av meg å skrive det siden det er an mann som har skrevet dette til sin kjære og ikke til meg:) men det var ialefall nydelig, skikkelig kliss mld:)
Espoir Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Ja, det var riktig tenkt av deg, egentlig. Han hadde nok ikke ment meldingen for offentligheten, som denne siden jo egentlig er.
silhah og emilie Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2007 uh godt jeg har gjort noe riktig i dag d a:) hehe
WP-TLogPeanut Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Så søtt a Håper han har sånn teit tlf som meg da, som lagrer alle sendte mld så han ikke mista klisset sitt Sukk,vil også ha klissmeldinger
silhah og emilie Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2007 ja det håper virkelig jeg også, både for hans skyld og han kjære:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå