Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 De første sparkene mine kjentes ut som bobler, men nå som jeg er 23uker kjenner jeg at det sparker liksom. men mange som sier at de syns at det kjennes ut som sommerfugler i magen, men jeg fikk mer bobler
Tussa og Sofie Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Sikkert forskjellig, men jeg begynte i uke 16 å kjenne litt hyppig "leamus" ganske langt ned. Det var ikke som luftbobler hos meg, men akkurat som leamus flere ganger daglig. Nå i uke 18 kjenner jeg kanskje 1 gang om dagen hvis jeg er heldig spark som kan kjennes utenpå magen, og "leamus" følelsen har blitt enda sterkere.... Noen beskriver det jo som brusing, bobling osv, så nok litt forskjellig oppfatning av følelsen det gir. Hva føler du da?
❤lille stjerne❤ Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Jeg følte det også som leamus og små prikninger i begynnelsen (cirka uke 17). Nå er jeg i uke 23 og følelsen varierer mye etter hvor babyen sparker og hvor hardt. De hardeste sparkene litt til venstre for navlen kan sees utenpå og kjennes som skikkelige DUNK. Andre ganger sparker hun langt ned mot underlivet nesten og det kjennes mer som små elektriske støt.
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 hør her da, jeg har kjent nesten som noen som ligger å trykker svakt med en finger innenifr amgen min, veldig langt nede da.. er så usikker på om det er barnet? jordmora mi sa at når jeg først kjenner det, så vil jeg skjønne at det er det.. men.. synes dere dette høres ut som spark?? det er ikke så ofte som hver dag, men når de først er der, kommer det gjerne flere på rappen:) er i uke 16, begynner på uke 17 nå..
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Noen ganger stikker det litt, uten at det gjør noe vondt... Andre ganger får bruser det på en måte, men det er liksom ikke bare på et sted. Flytter seg og da tror jeg bare at jeg har luft i magen eller noe... HI
Bdancer Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 Jeg kjenner det som leamus... trodde først det bare var sammentrenkning i en muskel. så er det som om noen dunker lett med en finger på innsiden av magen. Det er veldig langt nede da. Jeg har ikke kjent noe bobling ennå... men det er jo veldig forskjellig. Og det kan jo komme senere, er bare 15 uker på vei.
❤lille stjerne❤ Skrevet 3. juni 2007 #8 Skrevet 3. juni 2007 Hei mommii: Ja, det tror jeg er barnet du kjenner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå