Gå til innhold

Hvordan kjennes spark ut?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 16 uker på vei nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De første sparkene mine kjentes ut som bobler, men nå som jeg er 23uker kjenner jeg at det sparker liksom. men mange som sier at de syns at det kjennes ut som sommerfugler i magen, men jeg fikk mer bobler

Skrevet

Sikkert forskjellig, men jeg begynte i uke 16 å kjenne litt hyppig "leamus" ganske langt ned. Det var ikke som luftbobler hos meg, men akkurat som leamus flere ganger daglig. Nå i uke 18 kjenner jeg kanskje 1 gang om dagen hvis jeg er heldig spark som kan kjennes utenpå magen, og "leamus" følelsen har blitt enda sterkere....

 

Noen beskriver det jo som brusing, bobling osv, så nok litt forskjellig oppfatning av følelsen det gir. Hva føler du da?

 

Skrevet

Jeg følte det også som leamus og små prikninger i begynnelsen (cirka uke 17). Nå er jeg i uke 23 og følelsen varierer mye etter hvor babyen sparker og hvor hardt. De hardeste sparkene litt til venstre for navlen kan sees utenpå og kjennes som skikkelige DUNK. Andre ganger sparker hun langt ned mot underlivet nesten og det kjennes mer som små elektriske støt.

Skrevet

hør her da, jeg har kjent nesten som noen som ligger å trykker svakt med en finger innenifr amgen min, veldig langt nede da.. er så usikker på om det er barnet? jordmora mi sa at når jeg først kjenner det, så vil jeg skjønne at det er det.. men.. synes dere dette høres ut som spark?? det er ikke så ofte som hver dag, men når de først er der, kommer det gjerne flere på rappen:) er i uke 16, begynner på uke 17 nå..

Skrevet

Noen ganger stikker det litt, uten at det gjør noe vondt... Andre ganger får bruser det på en måte, men det er liksom ikke bare på et sted. Flytter seg og da tror jeg bare at jeg har luft i magen eller noe...

 

HI

Skrevet

Jeg kjenner det som leamus... trodde først det bare var sammentrenkning i en muskel. så er det som om noen dunker lett med en finger på innsiden av magen. Det er veldig langt nede da. Jeg har ikke kjent noe bobling ennå... men det er jo veldig forskjellig. Og det kan jo komme senere, er bare 15 uker på vei.

Skrevet

Hei mommii: Ja, det tror jeg er barnet du kjenner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...