Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 lager en cd med digg musikk feks vengaboys får meg til å smile... hva er din låt??
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Splitter Pine Jag vil kjenna din kropp imot min (?) Cheri'oh (med Ravi) En solskinnsdag Drømmedame Kursiv Idyll Summer of 69 She's so high Lemon Tree Mambo nr 5 Rosa Helikopter(ikke fordi jeg liker den, yaiks, men den irriterte vettet av meg den sommeren jeg ble mamma!) E-ore Clint Estwood Mmm Mmm Mmm Mmm Baby, I lover your way Livin' la vida locka Det vakke min skyld Oioioi.....dro visst ut på en lang tur down memory lane her... :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå