Gå til innhold

aaah... livet er herlig jenter. :) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

god morgen får jeg vel si jeg som akkurat har krøpet ut av sengen og ut i solen. :)

nå ligger jeg PÅ MAVEN (for første gang på mange mnd hehe. stabla opp med masse puter og dyner selvsagt) i solen med pc'n å koser meg. :)

Min elskede sambo driver å lager frokost og etterpå skal han klippe gresset. :):) hehe.

Det er sol og varmt og jeg koser meg masse! :)

måtte bare dele det med noen. :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

orker ikke og sitte i solen med stor mage og hevelse i fingrene og bena:( men kos deg du.har 10 dager til termin

Skrevet

uff da :( ikke bra det da. men på den posetive siden så er det jo snart over for deg og du får babyen i armene dine. :)

Skrevet

MMMMMMm hørtes deilig ut.. sola her her også.. men skjønner ikke hvordan du klarer å ligge på magen! hehe

Skrevet

masse dyner og puter under puppa og bekkenet. da flater det seg liksom litt ut. hehe :) :) men jeg kan jo ikke reise meg igejn da. :)

Skrevet

He he....husker da jeg gikk gravid med nr 1. da gravde jeg hull i sanda på stranda og la magen nedi ;o)

Alt går...om en orker!

Skrevet

Jeg blir så glad når jeg leser sånne innlegg som dette:) Det er virkelig godt å høre at det er flere enn meg som nyter livet som høygravid! Sender en STOR trøste-klem til alle som ikke har det like greit...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...