Gjest Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 god morgen får jeg vel si jeg som akkurat har krøpet ut av sengen og ut i solen. nå ligger jeg PÅ MAVEN (for første gang på mange mnd hehe. stabla opp med masse puter og dyner selvsagt) i solen med pc'n å koser meg. Min elskede sambo driver å lager frokost og etterpå skal han klippe gresset. hehe. Det er sol og varmt og jeg koser meg masse! måtte bare dele det med noen. :)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 orker ikke og sitte i solen med stor mage og hevelse i fingrene og bena:( men kos deg du.har 10 dager til termin
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 uff da ikke bra det da. men på den posetive siden så er det jo snart over for deg og du får babyen i armene dine.
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 MMMMMMm hørtes deilig ut.. sola her her også.. men skjønner ikke hvordan du klarer å ligge på magen! hehe
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 masse dyner og puter under puppa og bekkenet. da flater det seg liksom litt ut. hehe :) men jeg kan jo ikke reise meg igejn da.
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 He he....husker da jeg gikk gravid med nr 1. da gravde jeg hull i sanda på stranda og la magen nedi ;o) Alt går...om en orker!
*lykkelig* Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 Jeg blir så glad når jeg leser sånne innlegg som dette:) Det er virkelig godt å høre at det er flere enn meg som nyter livet som høygravid! Sender en STOR trøste-klem til alle som ikke har det like greit...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå