Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 når hoppe dere egentlig over her? når det står at du er 28uker her på barnimagen? når det står 28uker så er dere bare 27 uker, å dere skal ikke inn før dere er 28+1 (altså i uke 29).. ser bare at det er folk som har termin i september hvordan kan di være her når di som har termin 28-29augsut ikke komme inn før mandag-tirsdag? må bare spørre for her ser d ikke ut som folk har peiling når di skal bytte trimester..
Trolleliten Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Det er vel ikke så farlig, vel?! Man bytter når man bytter og de fleste snuser vel litt på trimesterne først...
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Når bim sier at du er i 28 uker på vei, menes det at du har entret uke 28. Du er altså inne i uke 28, men har ikke fullført den. Trodde dette var noe de fleste hadde fått med seg nå. Så - når bim sier at du entrer 3 trim når du er 28 uker + en, sier det seg selv at dette er 28 fullføre uker + i dag, altså at man har gått inn i uke 29. Det var mattematikken, skrekkelig enkel, selv om mange her ser ut til å være totaltforvirret. Utover det skjønner jeg ikke at du gidder å ta det opp, HI. Det er da ikke ditt problem om folk misforstår?
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Jaja, ei uke fra eller til om folk tar feil, hva gjør vel det? Som om 3. trimester skulle være en eksklusiv klubb. Har for min del ikke sett noen som har tatt feil og kommet inn her ei uke før. Det står jo rimelig klart oppe på siden her, når det er man går inn i 3. trimester. Dette var nå også noe å henge seg opp i...
Love my kidz Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Mange synes vel som meg, at 2.tri ble litt lang, og trengte nye impulser. Jeg snuste litt på 3.tri et par uker før jeg hadde fullgåtte uker. Er da ikke noe problem det vel?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå