Gjest Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Ikke krangleinnlegg - Min mann har utviklet seg til å bli et mareritt :-( NYTT 12:06 3.06.2007 Vi kan ikke snakke sammen, vi sover i hver vår seng, vi har aldri/sjelden sex..... Lista er lang. Han får meg til å føle meg jævlig. Jeg er rensket for den sterke selvtilliten jeg engang hadde. Hvis jeg sier noe så er det sjelden han gidder å svare meg, hvis jeg spør om noe, og hvis han svarer, så mumler han noe totalt uforståelig, og spør jeg en gang til så får jeg beskjed om at jeg maser noe jævlig :-( Og uansett hva jeg sier så blir det tatt ille opp, og de svarene jeg stort sett får er høylydt sukking og himling med øynene. Alt som går galt er min feil. Hvis bilen ikke starter, hvis det er kø langs veiene - totalt irrasjonelle ting. Alt jeg foreslår blir slått hardt ned på. Vi kan ikke sette ut en balje med sand på hverandaen - for hva blir det neste? Skal jeg lagre søppel der også, skal jeg ha komposthaug i hjørnet? osv osv Vi har 2 unger sammen, og jeg vil så gjerne at de skal få ha begge foreldrene sine i samme hus. Som gode forbilder og kjærlige med barna og hverandre. I sinne sa jeg til han at han bare blir mer og mer lik sin far for hver dag som går, og da kunne han fortelle meg at det er fordi det er jeg som driver han til det. Jeg trenger sårt andres synspunkter på dette. Anonym
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Kan ikke folk bare slutte å tro at det er til barnas beste å ha to foreldre under samme tak! Det er ikke det!! Det er ti ganger verre for barna å ha foreldrene sine sammen når situasjonen er sånn, enn at de går fra hverandre. Og jeg hadde gått på flekken hvis det hadde vært meg. Barna tar skade av det, og denne personen tar skade av det.
Gjest_1001 Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Det er fint med 2 foreldre som bor sammen, MEN IKKE FOR ENHVER PRIS!! Det er tydelig at dere ikke trives i forholdet. Og det beste for både dere og barna er å skille lag etter min mening. Tror dere ikke barna merker dette da? De skjønner jo det! De vet sikker altfor godt hvordan dere føler for hverandre. Jeg husker det veldig godt selv da mamma var sammen med mine søstre sin far. Det var en grunn til at min lillesøster alltid kom inn på mitt rom for å sove i min seng for å si det slik. Det hele endte med at mine søstre begynte å ta etter faren sin. De sluttet å respektere mamma i det hele tatt. De hørte ikke et ord av hva hun sa. De gikk imot beskjeder de fikk. De begynte å kalle henne navn. Ikke la det gå så langt!
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 hmm...høres ut som et klassisk tilfelle av et forhold i krise. Bør nok oppsøke ekteskapsrådgiver, ja. Når det er sagt, så er det jo heller ikke noen særlig hyggelig melding som blir slengt i retur her fra denne dama, så jeg tror nok begge her har en lang og stor jobb å gjøre. Om en forventer respekt, må en vise respekt...
Gjest thricane Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 jeg tror både anonym og barna hennes har det bedre alene. kan jo prøve terapi mens man bor hver for seg. kanskje kommer de frem til en løsning etter hvert. men så lenge det er slik under taket hos dere, er det ingen som har godt av at dere bor sammen. så min kommentar er vel. pakk sekken og flytt.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Sier som de andre - ikke sammen for enhver pris. Kjekkere å ha to glade foreldre på hver sin kant, enn to foreldre sammen som bare er sure og lager dårlig stemning. Og hvorfor vil du være sammen med en mann som åpenbart ikke har noe til overs for deg? Du fortjener langt bedre, og ungene også. Er min mening... Men rådgivning er jo uansett en god start, enten det nå fører til nyblomstrende kjærlighet eller "bare" et vennligere brudd.
Espoir Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 Det virker som om han tar denne jenta for gitt. Hun bør flytte ut og si at hun ikke lenger finner seg i å bli behanldet så totalt respektløst. Kanskje får han sjokk og skjønner hvor dum han har vært, at han må skjerpe seg, og det blir bra igjen. Eller så skjønner han det ikke, og da er det bare å finne seg et permanent sted å bo uten ham-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå