Gå til innhold

I dag skal vi grille!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er det sol og varme og vi kan grille å spise på verandaen:)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal vi også! Og nå kan vi faktisk også soise ute! Deilig:-)

Skrevet

det skulle egentlig vi også, men plutselig kom det en regnskur + at det begynte å blåse. Så vi får se, er jo ikke middagstid riktig ennå, kan jo hende det spakner, ellers får vi grille inne i ovnen.

Skrevet

Det skal vi også:) Gleder meg;D

Skrevet

Grilla i går, grillet på onsdag og griller i dag! :o) ELSKER grillmat! Her blir det burgere og skinkebiffer med potetmos, grønnsalat, potetsalat og fløtesauarester fra i går :o) Mmmmmmmmmm ;o)

Skrevet

Oi det hørtes kjekt ut:) Jeg er alene med minsten i dag, og ikke har jeg veranda heller:) Så her blir det vel ingen middag:)

 

Kos dere masse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...