*Molly mus* Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Endelig er det sol og varme og vi kan grille å spise på verandaen:)
Nurse80 Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Det skal vi også! Og nå kan vi faktisk også soise ute! Deilig:-)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 det skulle egentlig vi også, men plutselig kom det en regnskur + at det begynte å blåse. Så vi får se, er jo ikke middagstid riktig ennå, kan jo hende det spakner, ellers får vi grille inne i ovnen.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Det skal vi også Gleder meg;D
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Grilla i går, grillet på onsdag og griller i dag! ) ELSKER grillmat! Her blir det burgere og skinkebiffer med potetmos, grønnsalat, potetsalat og fløtesauarester fra i går ) Mmmmmmmmmm ;o)
Monajenten Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 Oi det hørtes kjekt ut:) Jeg er alene med minsten i dag, og ikke har jeg veranda heller:) Så her blir det vel ingen middag:) Kos dere masse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå