Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Vi kan ikke snakke sammen, vi sover i hver vår seng, vi har aldri/sjelden sex..... Lista er lang. Han får meg til å føle meg jævlig. Jeg er rensket for den sterke selvtilliten jeg engang hadde. Hvis jeg sier noe så er det sjelden han gidder å svare meg, hvis jeg spør om noe, og hvis han svarer, så mumler han noe totalt uforståelig, og spør jeg en gang til så får jeg beskjed om at jeg maser noe jævlig :-( Og uansett hva jeg sier så blir det tatt ille opp, og de svarene jeg stort sett får er høylydt sukking og himling med øynene. Alt som går galt er min feil. Hvis bilen ikke starter, hvis det er kø langs veiene - totalt irrasjonelle ting. Alt jeg foreslår blir slått hardt ned på. Vi kan ikke sette ut en balje med sand på hverandaen - for hva blir det neste? Skal jeg lagre søppel der også, skal jeg ha komposthaug i hjørnet? osv osv Vi har 2 unger sammen, og jeg vil så gjerne at de skal få ha begge foreldrene sine i samme hus. Som gode forbilder og kjærlige med barna og hverandre. I sinne sa jeg til han at han bare blir mer og mer lik sin far for hver dag som går, og da kunne han fortelle meg at det er fordi det er jeg som driver han til det. Jeg trenger sårt andres synspunkter på dette.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Fint hvis noen kan kopierer dette over på skralve, så jeg kan få deres synspunkter også. Tusen takk. HI.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 eg må si eg kjenner meg igjen:( vi har det ikke bra for tiden, det er så mye som gjør at eg bare går å er lei meg og sint.. vi ligger i samme seng men å hver sin ende (vi har king size seng) med ryggen til hverandre. Vi kan sitte i flere timer i samme rom uten å si et eneste pip til hverandre. Han hjeler ikke til med noen ting, vi har sjeldent sex og når vi har det så er det bare han som jukker i vei for så å komme å legge seg til å sove. Igjen uten å si noe. I går tok han kaka, for en stund tilbake ble vi enige i at vi skulle prøve å piffe opp sexlivet med å prøve anal sex, vi hadde det 2 ganger og han elsket det, men så ble eg ødelagt av det, fikk ikke til å drite uten smertet på 2 uker og eg hadde så vondt. I går ville han ha sex, så han kom å stilte seg bak meg imens eg pussa tenna, dro ned trusa mi og begynte å skulle trenge inn i meg ( i rumpa) eg hadde mensen da så vanlig ville eg heller ikke. da sa jeg at nei dette vil eg ikke for eg ble helt ødelagt sist, da a han ja men det tåler du og fortsatte, da bare gikk eg min vei for eg ville virkelig ikke. da gik han like greit i dusjen og runka, imens eg lå å grein, han har null symati for meg. så eg skjønner hvordan du har det, eg heller vil ikke gå pga barna, men nå greier eg snart ikke mer.
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 så utrolig sympatiske mannfolk dere har. Man skal tross alt ikke finne seg i hva som helst bare fordi man har felles barn. Kjenner nok av voksne kvinner som nå bruker hele sin alderdom på å være bitter på valg de tok i yngre dager. Kom dere ut av forholdet og bli lykkelig!!
Sjefsmegga Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Ehhhh...greit at vi til tider har våre problemer vi også...men dette går for langt... Kom deg ut av forholdet så fort som mulig.helst i dag. Voldtekt er uakseptabelt...for slikt kaller jeg voldtekt... Triste greier..og det er vel ikke særlig bra for barna at foreldrene har et sånt forhold heller... Finnes menn der ute som er bedre.
kyss kokken Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Jeg innbiller meg at barna deres, som dere holder sammen med disse kjærlighetsløse mennene for, hadde hatt det Betraktelig bedre med 2 foreldre som var lykkelige og balanserte på hver sin kant, enn 2 foreldre som går rundt hverandre som hund og katt. Det er en uggen stemning som vil påvirke barna. Barn oppfatter mer enn dere kanskje tror, i værste fall oppdrar dere barna til å tro at det er sånn forhold skal være, uten kjærlighet og empati, og da er det Akkurat sånne forhold de ender opp i selv en dag.
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #8 Skrevet 3. juni 2007 .........ja...høres helt jævlig ut....... kart dere ikke kan sløse bort livet på sånne menn.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå