Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har opplevd mye tungt og trist disse mnd.men også mye glede,latter og minner.kjenner savnet like sterkt i dag som for 3mnd siden.men savnet er å leve med.sorgen er her hele tiden,men også den er å leve med.vi prater mye om lille "pingotitt" som var kjælenavnet vi hadde på han.ene jenta vår kalte han "tivolitt".gjør det ennå ;o)

spiller sangene som ble spilt i kirka.like sterkt å høre di i dag som da.men godt også.han er på en måte med oss om dagene.føles slik ;o)

lilleonkelen har mange trekk som han hadde.mange ting han er begynt med,så også kristian gjorde.enkelte dager er det forferdelig å se det.men som regel er det godt.=)

merker at nå er det mange tanker som ruller.hva hadde han gjort hvis,om når...hvordan hadde han tatt det å plaske i basseng en varm sommerdag? får aldri vite,men uansett lever han inni oss,alltid =)

han var sola vår,stjerna vår.å alltid er han mitt elskede barnebarn =)

tiden leger alle sår sier di.nei,gjør ikke det,men ting blir lettere å leve med.å han lever videre,gjennom oss.det er godt å tenke på...

så fikk jeg lufta ut litt i dag.gjorde godt det ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så utrolig glad for at dere lar ham leve.... i tankene og hjertene det er sterkt å være vitne til.... og flott!!!!

Når du har plantet i doen har jeg tenkt at kanskje dere skulle plantet en annen liten ting... et pingotitt-tre. det er lite i starten og vokser seg stort og flott, og vil være et vemodig men flott symbol. Noe håndfast og konkret til minne om lille vennen.... det har jeg tenkt.....

Jeg vil takke deg for at du lufter ut her.... for det første er det på en rar måte fint å få være med på, på den andre siden så er jeg så glad for det, fordi du har fortalt at nettverket og den profesjonelle hjelpen ikke er til å skryte av. Da er jeg glad for at en brøkdel av tankene dine kommer ned i bokstavform i alle fall....

ha en fin og vemodig sommerdag i sola!

hils datteren din og gi henne en

god klem fra meg

og en klem til deg også mormor

fra

Skrevet

En god klem fra meg også :-)

Skrevet

En sår dag.......

Sender deg en go`klem som holder deg hardt og vugger deg :-)

Skrevet

Du deler det du tenker og føler så fint! Klem!!

Skrevet

ja,jeg deler mine tanker med dere.har ingen andre å dele med ;o)

ble jo ingen hjelp å få her i komunen,og jeg er den som andre har delt sine tanker med her.jeg har ingen.kun dere,og idefix.hun er min aller,aller beste støtte.hun er spesiell for meg ;o)

jeg føler jeg har funnet styrke med det dere har lært meg.klatten har gitt meg lys og styrke =),maud hjalp meg da jeg var fryktelig langt nede.det ble for mye,rett og slett.men med våren kom energien.å nå føler jeg at jeg er der jeg var da jeg ble gravid.jeg føler meg pigg.

alle dere har gitt meg et eller annet i denne tia.dritgrei,du har muntra meg opp med dine "sprellete" svar =0) pølsefest vil ALLTID være noe spesielt i mine tanker,hehe.å ja,jeg har tenkt å plante et pingotitt tre.vi har et plommetre igjen etter sauenes raid.men jeg kommer til å plante et til,eller et epletre.eller noe annet,som minne om lille snuppen vår.

jeg har i di siste dagene tenkt mye på om jeg skal skrive ned alt som har skjedd.mine tanker om det å miste sitt barnebarn.bare for å få det ut av kroppen.jeg tenker mye,og er glad i å skrive.(men det har dere smertelig erfart...;o) får se om jeg gjør det...

jeg har kommet meg kjempebra igjennom dagen.har stelt i hagen litt,vaska klær,styra med ungene,og grilla.men den tunge klumpen er der.vet den er borte i mårra ;o)

sender en klem til alle jeg ;o) en "modenklem"

Skrevet

Har ikke vært her så lenge,men har jo fått med meg det dere har vært igjennom. At disse merkedagene er ekstra vonde er forståelig. Godt du klarer å sette ord på det,og deler med noen som forstår,oppmuntrer og er med deg når det røyner på. Det dere har vært igjennom gir sår som aldri gror,men smerten og sorgen vil avta i styrke.Det sies at man må igjennom et år og alle høytider før det etterhvert blir å leve med. Bra du tenker på å skrive ned dine tanker, tror det er mye terapi i seg selv. Minnene dere har er mange og gode,ta vare på de og hverandre og ja....plant et tre for gutten deres. Vi plantet et i helgen til vår lille gutt,et pæretre som skal vokse med han fra denne første sommeren hans.Så kan vi høste frukter hver høst,det er mye liv og næring i alt som gror.Et tre kan være et godt minne for dere som sitter igjen.Fint å lese at du også kan nyte soldagene og kjenne at det gir deg energi. Klem til deg :)

Skrevet

Jeg vil bare sende deg en god og varm klem i kveld, jeg også!!!

PS Utedassen ble kjempefin :)

Skrevet

stolt mamma til 2,vi planta to plommetrær,men det ene ble da spist opp.vi tenkte som deg.di kunne vokse opp med gutta.

blir helt sikkert å kjøpe et til.men vet ikke hvilket ennå ;o)

karomamma,"dossen" skal bli finere med tia.har enda noen blomster igjen å få tak i =)

Skrevet

Det er så trist å lese om det, fordi det er så vondt for dere. Samtidig er det så flott alt du skriver. Du er så flink til å sette ord på det som er vondt og vanskelig. Du gjør det om til noe som også er veldig fint å høre om. Tusen takk for at du deler det med oss!

Håper at denne triste dagen også kan bli en litt fin dag for deg og resten av familien.

Stor klem

Skrevet

Hei, har tenkt veldig mye på dere siden jeg leste historien om lille stjernen for en stund siden. Har ingen ord og komme med, men sender en stor klem, til dere og lille stjernen der han nå er.

Klem

Skrevet

Kjære goguttklatten! Jeg føler med deg, og skjønner godt at denne sorgen ikke bare forsvinner. Den blir aldri borte, men det blir forhåpentligvis lettere å leve med den etter hvert som tiden går.

Du er så flink til å sette ord på følelsene og tankene dine, og jeg håper at det kan hjelpe deg i sorgprosessen. Bruk jentene her inne du! Vi er alle takknemlige for at du deler med oss, det skal du vite...

Husk at det er mange som tenker på deg!

PS. Pingotitt - så supersøtt!:-)

Skrevet

Kjære goguttklatten!

Jeg blir tung om hjerterota når jeg leser innleggene dine om den lille engelen din. Samtidig er det godt å lese og jeg er glad at du er villig til å dele din sorg med oss andre.

Sorgen blir nok ikke mindre, men lettere å bære etterhvert og imellomtiden sender jeg verdens største virtuelle klæm til deg fra

Skrevet

ja,det har vært mye hjelp for meg å få skrive litt om tankene mine her inne.har fått så god hjelp i svarene fra dere..når det røyna på som verst,da var jeg glad jeg hadde dere =)

opplever at det er bedre nå.smerten og savnet er der like ille,men jeg klarer leve med det.¨

for meg,så har disse 3 mnd vært ekstremt ille egentlig.ikke bare at vi mista han,men det har vært så mye mer også.å venninna mi,som jeg trodde jeg hadde,hun forsvant den dagen han døde.så jeg hadde ingen å snakke med da,ikke nå.derfor har jeg skrevet litt her innimellom =)

alle sier at det blir bedre på sikt.håper det..men jeg har glade dager nå da.er merkedatoer som er litt ille enda.

å litt om navnet pingotitt =) foreldra hadde ikke funnet navn da han ble født.vi ramsa opp alle slags navn,også slike vi fant på...

pingotitt var et av di...å da jeg fikk se han første gang,så var det en liten pingotitt,hehe.masse viltert hår,liten oppstompernese,og verdens fineste ;o) vi kalte han det,men sa jo navnet i nærheten av pappans familie...hehe..

tusen takk alle sammen for at dere er her for meg.har gjort godt det =)

dere er bare helt hærlige,alle sammen!!

klem fra meg.

Skrevet

Så urettferdig at man skal være nødt til å ha sånne merkedager for barnebarna sine. Dere har opplevd det verste man kan oppleve - å miste et lite barn, og nå kjemper dere en tøff kamp for å komme dere gjennom den første tiden, det første året, alle merkedagene som skal komme.

Godt å høre at siden her hjelper deg(den hjelper forresten meg også...) - jeg blir glad av å høre at denne siden kan bety så mye - det er en utrolig flott gjeng med damer her inne; helt unike er dere hele gjengen!

Samtidig trist å høre at venninna di trakk seg unna da hun trengte deg som mest, du kunne sannelig trenge noen å lene deg litt på og dele tanker med.

Hvis du noengang er på mine kanter ( et lite stykke fra Gardermoen) er du mer enn hjertelig velkommen på kaffe og prat - både om pingotitten, attpåklatten og sauer og hageplaner og ellers hva som helst!

Skrevet

Kjære du! Det er en tøff prosess dere skal gjennom med mange merkedager. Jeg tror det er sunt for din mentale helse at du er så åpen om følelsene dine. Vi andre er takknemlige for at du stoler på oss så mye at du deler dine innerste tanker og følelser. Som gravid kjenner jeg at tårene er veldig nært hele tiden og kjenner veldig på hvor vondt dette må være for deg. Stor klem

Skrevet

Ein riktig god klem frå brumlefamilien og. Me tenker på deg.

Tar eg ikkje heilt feil so trur eg vetleguten din er på samme alder som min brumle. Det er ei artig tid no med masse utvikling. Kos deg ekstra med han!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...