Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Hei, jeg skal på UL i morgen å se hjertet på reka første gang.. men er kjemperedd for at hun skal si at det ikke er noe hjertelyd, fordi jeg har begynt å kjenne mindre stikkinger og strekking i magen =/ men er fremdeles ganske kvalm og har ømme bryster da.. Men hva er egentlig sjansene for ¨å få en MA? har ikke blødd noe hitill og merka ikke at jeg var gravid før uke 7, og nå er jeg uke 10...
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 ehh kanskje du skulle ha skrevet dette på 1 tri eller skravle
Regnbuemor til 2 Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Jeg vet ikke en døyt om MA, så der kan jeg ikke være mye til hjelp. Men... jeg har vært der du er nå. Og hatt det akkurat sånn. Leeenge. Jeg visste ikke mye om sånt før, men så begynte jeg å henge her, og siden har jeg vært bekymret for uendelig masse hele svangersskapet, som jeg ellers ikke visste jeg skulle bekymre meg for. På den annen side, har jeg alltid fått svar på ting jeg lurer på her inne, og det er alltid noen som har opplevd ting, man kan sammenlikne seg med. BiM er liksom både veldig positivt, og ganske negativt for oss lettpåvirkelige hormonbomber. Men, jeg vil bare si at det er veldig vanlig at man får mindre gravidplager på den tiden du er i nå. Fra uke ti til fjorten eller sånn. Ta det som et godt tegn, og tenk at du er heldig som skal slippe og slite med mye vondter. Og så har jeg hørt at kvalme er et veldig godt tegn! Ja, det ble mye bla, bla fra meg. Kan vel egentlig ikke si annet enn lykke til. Det går nok bra skal du se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå