Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Sånn ca hvor mye koster det å lage helt greie, uten for mye stæsj, invitasjoner? Skal ha 14 stk..
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Kan du ikke bruke microsoft office publisher 2007 om du har det på datan din? Da kan du lage mange fine invitasjoner og program for dagen/vigselshefte til nesten ingen penge...du trenger jo bare ark å skrive ut på. Om ikke, kan du jo bare bruke word, legge et fint bilde av dere øverst og skrive invitasjonen med en pen skrifttype og kjøpe noen pene ark med motiv på binders f.eks
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2007 Liksom litt at forberedelsene å sitte sammen forlover og lage kort seh =)
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Skjønner det. Vi har laget selv og folk trodde innbydelsene var bestilt og laget av leverandør av slike ting. Synes det er gøy å kunne fikse litt selv også....blir litt mer personlig da. Ikke er det så dyrt heller.
Arb.ledig husmor Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Eg har kjøpt noe "hjemmelaget" papir, og til en pris av 40 kr får eg 10 kort Men spørs jo ka du vil gjøre... Kor mye dill som skal være på korta... Eg ska lage noen enkle, men fine i gull og hvitt...
Ayla78 Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Hmm jeg brukte ca 700 kr på 35 invitasjoner og bordkort, men da sitter jeg igjen men en del ting som jeg kan bruke i etterkant også.. og de ble innmari fine om jeg kan si det selv ;-) hehe
hund&barn@fullrulle Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Kjøpte en pakke med ark til noen kroner og laget fine innbydelser i powerpoint... Billig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå