Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Hva mener de når de skriver tekstmeldinger egentlig. Hei! Jeg er akkurat ferdig på jobb! Jeg kommer snart! Leier en film på veien! Hva betyr det?
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 kanskje vedkommende tror du har litt tungt for det så.....h*n må poengetere og understreke hver setning.
kyss kokken Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Er liksom DET et problem og nå da????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 !!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!! !!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!! !!!!!!! ! ! ! ! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!! ! !!!!! ! !!!!!!!!!!!!!!!!
♥Prinzessin♥ Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Hehe... Skjønner ikke vitsen med den "tastehylingen" jeg heller. Har ei venninne som har et overforbruk av spørsmålstegn også. "Hvordan går det med deg da???" ;-)
LuriTuri Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 BØ!!!!!!! Kanskje de mener at hver eneste setning er viktig og understreke, og kanskje utropstegnmisbrukere egentlig lever i frykt for at folk ikke skal få med seg alt de skriver. Ergo, det er som med edderkopper, de er mest redd for oss (selv om jeg har vanskelig for å tro det).
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 Ja, hva er det der? Får litt badehetta av folk som avslutter en spørrende setning med kun utropstegn, eller en konstaterene setning med !!! Det virker jo så sint... :-S "Hvordan har du det! Når kommer du da! Ja vi er hjemme til 4!!! Gidder du å kjøpe brus! Han kommer litt senere i dag!!!".... Hihi, noe skal man irritere seg over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå