Gå til innhold

Easy Walker Duowalker vs OTH Urban Jungle Duo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken er minst i sammenslått tilstand?

Klarer ikke å bestemme meg for hvilken vi skal velge...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen erfaring med easy walker, men vi kjøpte oth i går og er kjempe fornøyd med valget.. =) har blitt mange trilleturer rundt i leiligheten siden i går.. hehe

Skrevet

Hei, vi lurer på noe av det samme - har tittet på både OTH, TFK og Duowalkeren, synes OTH vogna er fryktelig dyr.

Jeg heller nå til Duowalkeren da den er litt smalere enn TFK vogna og den veier desidert minst sammenslått (13 - 14 kg). Den er også litt rimligere etter hva vi har sett. TFk vogna virket best å manøvrere - veldig lett å svinge. Negativt der var at man bare får softbag - i Duowalkeren er det hardbag. Jeg foretrekker det.

Tror alle vognene er ganske like sammenslått, iallfall var TFK og Duowalkeren det (sjekket dem opp mot hverandre på Barnas hus). TFK var litt bredere (kan være et problem i heiser/dører osv).

Fant en side fra i fjor med en del info på - det er ikke alt som stemmer i og med det har kommet nye modeller - men en grei side å orientere seg på uansett). http://www.tinasbok.com/svanger/soskenvogn.php

Lykke til med valget, det er jammen ikke lett.... Masse hensyn å ta - og det er vel egentlig bare å sette opp kriterier og så vekte dem. For oss er det med vekta superviktig i og med det blir en del sjauing fram og tilbake. Og jeg er definitivt ingen vektløfter.... Det er en lett vogn fra Phil & Teds også - men den blir for "kort" for oss - kjenner noen som har den som går og sparker borti bagen hele tida. Og jeg tipper at minstemann neppe blir veldig fornøyd med å se inn i ryggen på den over når den runder 6 mndr. Så den er uaktuell for oss - selvom den er superlett.

Noen som har erfaringer med Duowalker?

Skrevet

Vi har kommet til samme konklusjon på Phil & Teds. Den er lav der bagen skal ligge. Farlig nær støv og eksos.

TFK synes jeg er altfor klumpete og masse glidelåser og stæsj jeg ikke har sansen for. Tyngre og softbag, feil vei, blir galt for oss og... Dessuten er den også grusomt dyr...

Pluss er absolutt håndbremsen!!! Og kanskje separate kalesjer?

Liker både OTH og Duowalker veldig godt, men har ikke fått sett de sammen (ingen som fører (Easy Walker her). Derfor aner jeg ikke hvilken som tar minst plass sammenslått. OTHen har jeg bare sett 2006 modellen av ("live"). Vet du/dere hva som evnt er endret?

Takk for tipsside - skal titte innom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...