Crazywoman Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Mannen er alltid bortresit på jobb. Borte flere uker ad gangen. Og nå er jeg syk og må gå på tabletter som gjør meg svimmel, kvalm, sliten. Svigers er jo snille så de har tatt gullet i natt. Jeg er heldig der. Vet det. MEN: Svigermor går hen og gjør ting uten at jeg vet om det. Feks bader gullet med billige natusan/lidel merker. Gullet er bare over året og har atopisk eksem. Skal bare bades med vann og olje. Men bryr hun seg? Hun legger ut om at hun bør slutte å sove på dagen (for gullet har hatt problemer med å sovne/være rolig om natten etter at pappaen har reist OG har hatt problemer med tenner) for hun ligner litt på når faren måtte slutte å sove på dagen. Hallo, hun er jo bare 17 mnd! Og så får jeg beskjed om at det skal jeg få lov til å bestemme selv men en slik mine som : selv om du er helt på tur...... Jeg kjenner vel barnet mitt best selv? Av og til når min mann er borte flere uker i slengen er det godt å ha svigerforeldre som vil passe gullet. Men hun tar litt av når det gjelder foreldre rollen oppdrager rollen. Det tærer på en sliten mor som i tillegg er syk. Og jeg orket bare ikke snakke mer når hun sa at jeg fikk lov (!) å hente henne etter at sviger far hadde trillet henne på tur for han ville det. Hmm har jeg ikke LOV å hente henne når jeg selv vil? HUn har så mange meninger om ting. Sikkert bare for å hjelpe men hun er jo sosial blind for at hun går LANGT over streken, feks vil hun snakke med sin helsesøster på sin skole om mitt barn ang tennene (hun får så vondt hver gang hun får en ny tann). HALLO? Jeg vil ikke det. Jeg gir tyggeleker, dentinox og paracet om det er krise om natta ved behov. Men det visst ikke godt nok. Jeg har funnet ut at jeg ikke vil snakke mer med henne om det er slik at hun gjør slikt.... Å, måtte bare få det ut..... Mange syns jeg overreagerer, men prøv selv å være alene hele tiden, kronisk syk, full jobb, mann som er på reis hele tiden og når du slipper svigermor innpå tar hun hele hånda for å si det sånn....
Herlige barn har jeg fått Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Kan du ikke informere litt om atopisk eksem og handle inn de produktene som gullet trenger og si at med natusan så må gullet gå på i verste fall steroider som gjør huden tynnere og skjørere? Skjønner alt kan være et ork når man er syk, men man henger seg også kanskje litt for mye opp i hva andre gjør og slikt også! God bedring,er ikke så lett og gi råd når man ikke kjenner vedkommende heller, det syns ikke jeg i alle fall!
Crazywoman Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2007 Takk for svar:) Jeg kan fortelle henne om ting til jeg blir blå i fjeset. Hun hører bare det hun vil. Av og til hører hun og gjør det jeg forteller. Av og til driter hun (sorry ordvalget) i alt jeg sier... Litt slitsomt med slike mennesker....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå