Gå til innhold

begynner å bli stressa - husløse om ca 3 uker!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal være ute av denne leil i slutten av juni, og det går FOOOOORT! Finner ingen leilighet i området her som passer, enten for lite, eller for dyrt... eller skikkelig stygt... har hatt annonse i avisen også, men NULL respons... hjeeeelp.

Vet at vi kan bo hos mamma om krise, men det er ikke særlig aktuelt m MASSE møbler, og jeg som har termin i august... sukk stressa om dagen jeg!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du som er gravid å greier må ikke stresse vettu.. Vi var i samme situsjon for bare noen uker siden. Solgte leilighetn vår i mars,og skulle være ute egentlig den 1.juni, og det var INGEN leiligheter her ledige som vi kunne få leie disse mnd frem til januar når huset vårt er ferdig bygd. Men på et eller annet vis fant vi da ei, som var helt grei,rimelig leie, og som vi fikk leie for ei kort tid! :-) Så det ordnet seg. :-) Håper dere er like heldige!! Lykke til, og ikke stress det er ikke bra nå vettu :-)

Skrevet

Må nesten bare ta det som er da, enten stygt eller dyrt eller skrive ny kontrakt med huseieren på der dere bor om det går da.

Skrevet

Huff håper det ordner seg...

Kan ikke ta noe som er dyrere enn her jeg bor nå, er derfor jeg flytter, fordi det blir for dyrt, er alene og har ikke allverdens m cash :o(

Er noen som skal overta her 1 juli, så kan ikke bo lenger...

Huff prøve å ikke stresse... men sjekker jo finn sikkert 100 ganger om dagen, he he...

Skrevet

Har du prøvd å søke bostøtte fra kommunen da?

Skrevet

jeg har bostøtte, men fortsatt lite penger, he he!

Skrevet

Hva er det som er for lite da? Vi ble også husløse nå, har solgt huset vårt, skal bygge nytt. Vi skal leie en leilighet på 40 kvm. Og vi er 2 voksne og 1 barn, men det går det.

Skrevet

Kanskje du kan få kommunal leilighet? Vet om ei som er i omtrent samme situasjon som deg som har fått hjelp av kommunen.

Skrevet

ordner seg nok, finnes det ikke noen plass du kan oppbevare møblene,en garasje som ikke er i bruk eller noe, så kan du bo hos moren din til du finner deg noe bra.

Da får du jo sikkert lagt deg opp litt penger også når du ikke har så mye å betale på, regner med at moren din ikke tar så veldig mye for å "huse" deg en stund.

Skrevet

huff spørs om det må bli det siste her ja... jeg vet at hvis jeg ikke finner en leilighet jeg liker, blir det flytting igjen snart, he he... er litt kresen på bosituasjon, men er ikke de fleste det da... !

For lite mener jeg under 50 kvm.... blir 1 voksen og snart 2 barn, og 50 kvm syns jeg er minimum...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...