Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Kort fortalt: Mannen min gikk fra meg i vinter, jeg var langt nede, veldig deprimert. Jeg ble da alene med baby'n. Det gjorde meg ikke noe bedre, bare værre. Han så det, men stilte ikke opp for meg. Samtidig gjorde jeg ALT for å få han tilbake. Han flyttet inn igjen i begynelsen av mai. Jeg trodde at nå vil alt bli bra! Men nå er jeg så usikker. Masse ble ødelagt for meg i vinter.. Klarer ikke å glemme at han sviktet.. Hva ville dere gjort? Ville dere gitt forholdet mer tid?
mitsjo Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Heisan!!! Det er veldig vanskeligt det der spessiellt når det er ett lite barn iblandet. Forstår det har vert en tung og lang prosess for deg der. En må prøve å finne grunnen til at allt gikk feil og snakke godt sammen om det. Finne gode måter å samarbeide på. Alle får litt panikk når det kommer ett barn in i livet deres, spessiellt mannfolk...friheten er ikke den samme lenger. Det blir mangen forpliktelser å forholde seg til. Jeg tror dere finner veien sammen med å tro på hverandre og tørre å satse max begge 2 og legge den vanskelige tiden bak dere og tenke fremover...er DU usikker, blir HAN og usikker. Vet hva du vil og få det frem. Elsker dere hverandre høgt nok vil dette heale av segselv. IKKE tenke så mye... *smiler til deg*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå