hva nå? Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=10269227&sid=12abczhbmb198049&pos=4&tot=1306
It's all about me Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Nei det synes jeg var et dårlig forsøk på å være morsom.
Odine! Skrevet 3. juni 2007 #8 Skrevet 3. juni 2007 Kanskje du kan gi noen stikkord på hva vi kan søke på for å få den opp? Eller fortelle hva det var? Ble så fryktelig nysgjerrig...
~Snublefot~ Skrevet 3. juni 2007 #9 Skrevet 3. juni 2007 Jeg får den ikke opp. Kan hende den ligger i cachen på din maskin, sånn at du får den opp selv om den er slettet, Intensity...
It's all about me Skrevet 3. juni 2007 #10 Skrevet 3. juni 2007 Ja jeg fanrt den ikke da jeg prøvde å søke på overskriften, så det er nok det. Men det er iallfall to bilder av noen helt istykkerslåtte badminton rackerter, hvor den ene på et nærbilde etter det første bildet er tatt er kuttet i småbiter i tilegg. Kopierte teksten under: Jeg gir bort mine lite brukte badminton rackerter til høystbydende over 1 kr. Den burgunder røde er et restaureringsprosjekt,som med hjelp av flinke hender kan bli så god som ny. Den grønne er vanvittig god å bruke,og vil du fjerne løvetann,er den helt ypperlig. Ikke gå glipp av denne enestående muligheten til å eie noe unikt
~Snublefot~ Skrevet 3. juni 2007 #11 Skrevet 3. juni 2007 Øøøh, lite å gjøre på? (Den som la inn annonsen)...
It's all about me Skrevet 3. juni 2007 #12 Skrevet 3. juni 2007 En kombinasjon av lite å gjøre og ekstremt dårlig humor som gikk vanvittig feil kanskje.......?
~Snublefot~ Skrevet 3. juni 2007 #13 Skrevet 3. juni 2007 Hehe, spørs nok det;-) Takk for at du opplyste de nysgjerrige:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå