Gå til innhold

hvor er ammeputene billigst? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg...du kan få min gratis;)

Kommer ikke til å bruke den uansett..

Den e som en veske med bærestropp og en lomme utenpå på ene siden. Den kan også brukes som en slags "stol" når du e på tur... Ny pris e 700 kr...men eg vant den i en eller annen konkurranse når eg fikk Sarah hehe. Den e marineblå med beige kanter:)

Skrevet

Vet jo ikke akkurat hvor de er billigst, men jeg har sett de har hatt de på KID og de var ikke så dyre!

Skrevet

goodeyear: hvor mye skal du ha for den? forresten, er du klar for en tur på vestkanten i morgen formiddag?

Skrevet

Skal ikke ha noe, eg betalte ikke noe selv:)

Ja gjerne det... e nså møkkalei av å gå hjemme å glo nå;) Dessuten må eg ned å få levert brudekjolen til rens:)

Skrevet

sikker? da sier jeg tusen takk. : ) og så marineblå da. jeg har fått dilla på marineblått i det siste. he he... ok, men da sier vi det. jeg henter deg jeg. bare si en tid som passer du.

Skrevet

Ja helt sikker...den ligger bare her å tar opp plass:) Skal se om eg finner trekket den kom i også. Har nettopp vasket det, men hvor eg har lagt det e en annen sak:P

Samme for meg når du kommer;) Kom når det passer du...men det beste e jo litt tidlig på dagen så unngår vi det verste rushet;)

Skrevet

ok. ja har ogs lyst til å gå tidlig. så slipper vi alle de irriterende folkene. blir så irritert av det. he he... netcom har enda ikke klart å åpne tlf min. så jeg kan verken sende mld eller ringe. men skal vi si kl 11? har du stått opp da?

Skrevet

Hehe ja da e eg garantert oppstått;) Kl. 11 utenfor meg da? Deilig å komme seg avgårde i den tiden, da får man mer ut av dagen også:)

Skrevet

den er grei. ja det er deilig. og så er de fleste på jobb på den tiden. he he.. folk må jo tro jeg hater mennesker. men var på sartor i går. i verste tiden på en lørdag. folk som går oppå deg. og dulter i deg. åhh blir så sint.

Skrevet

Hehe det e det som e så fint med deg...du tenker som meg:P ;) Eg hater ikke mennesker i seg selv, men menneskemengder derimot...fysj hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...