lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 snakket med ei venninne sørpå i går, fortalte at jeg ikke kom til å ta vogn med meg når vi kommer sørover, hun svarte at neida, der har de jo vogner til 300-400 kr. Jeg tenkte selvfølgelig ikke på å spørre hvilke/n vogn/er hun hadde sett. Er det noen som vet? hun bor forøvrig i Arendal.
snuppi min Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Høres ut som noen form for triller, paraplytrille eller noe?
Gjest irismor Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Vet du kan få kjøpt Ole Brumm trille til 499.- hvis du er medlem av coop. Ellers så er det billige vogner på jysk. Gå inn på jysk sine nettsider og sjekk priser. Men man får hva man betaler for.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2007 Har kjøpt en olebrumm trille på coop, snuppa nekter å ligge i den å sove. Tror det er fordi den er litt hard å ligge i i forhold til sportsvogna jeg har kvitta meg med. men det er jo bare å legge et teppe bretta nedi. Men jeg skulle gjerne hatt fleree tips til billige triller, trenger ikke vare lenger enn 2 uker.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2007 har du en adresse til meg? fant ikke vogner der, bare alt annet.
Gjest irismor Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 Tittet der inne selv men fant ikke vogner nå. Men vet de har i butikkene. Husker ikke pris desverre.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. juni 2007 noen andre som vet om en billig trille?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå