Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt:

Mannen min gikk fra meg i vinter, jeg var langt nede, veldig deprimert.

Jeg ble da alene med baby'n. Det gjorde meg ikke noe bedre, bare værre. Han så det, men stilte ikke opp for meg. Samtidig gjorde jeg ALT for å få han tilbake. Han flyttet inn igjen i begynelsen av mai.

Jeg trodde at nå vil alt bli bra!

Men nå er jeg så usikker. Masse ble ødelagt for meg i vinter.. Klarer ikke å glemme at han sviktet..

Hva ville dere gjort? Ville dere gitt forholdet mer tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg ville ikke latt ham flytte inn igjen. Det at han ikke bare gikk fra deg men ikke stilte opp i forhold til babyen (om jeg leste det riktig) vitner om en mangel på lojalitet som jeg ikke ville akseptert..

Skrevet

Må si jeg er enig med Sweet Amber.

Skrevet

Signerer på den jeg også.

Skrevet

Forstår det som at han allerede har flyttet inn? Da er det vel litt sent å gi råd om å ikke la han flytte inn igjen :)

Er veldig lett å si at jeg ville ALDRI tilgitt, men er mye værre når man faktisk er i situasjonen... jeg har tilgitt mange ganger, hadde folk vist alt det jeg har tilgitt hadde de nok syntes jeg var rar (ikke utroskap, men andre ting som løgner osv.) Men nå som du har latt han flytte inn og funnet ut at det ikke funker, så kan du vel prøve å ta det opp med han å si at det kanskje var best å ikke være sammen allikevel? Jeg hadde sikkert også latt han flytte igjen, er bedre å angre på noe man har gjort enn å angre på noe man ikke har gjort. Nå har du prøvd det, å la han flytte inn igjen, og det var ingen suksess, da får du prøve om noe annet funker :) Eller fortsette å være usikker og ulykkelig... hvis dere gjør det endelig slutt så vil det nok være fryktelig hardt, men alt blir bedre med tiden selv om det ser forferdelig mørkt ut der og da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...