Gå til innhold

Uff! Fortalte det til tante før mamma...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var tilfeldigvis på besøk hos tante ei hel helg tidlig i graviditeten(er nå 7+5) og var så trøtt og hadde så magesmerter at hun skjønte at noe var galt- så jeg måtte fortelle det til henne. Hun ble selvsagt overlykkelig! Men mamma vet det ikke ennå...Jeg hadde jo ikke tenkt å fortelle det før over 2 mnds sikkerhet, og nå er det litt vondt å si det til henne, siden søsteren hennes vet det allerede! Tante ha lovet å ikke si det, men det føles ikke helt rett dette her... Hva synes dere? Bør mamma vite at tante vet eller skal det bli en godt bevart hemmelighet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg syns så klart at du skal fortelle det til moren din, hun syns sikkert ikke d er gøy hvis hun skulle få snusen i at tanten din fikk vite det selv, men hun sier d sikkert ikke da. Men er jo moren din da, og du kjenner henne sikkert veldig godt ;)

Jeg har litt d samme, sist j ble gravid sa jeg det til mange, men j mista jo så d var IKKE gøy! Men nå er jeg gravid igjen og sagt det til noen, ink søskena mine men ikke mamma, pappa og mamma er på ferie nå så er jo livredd for at de skal høre det fra noen andre.. he he men jeg skal slynde meg å si det når de kommer hjem på tirsdag..

Skrevet

Jeg ville fortalt det til mammaen min, også at tante hadde fått vite det før. Hvis du forklarer hvorfor tante hadde fått vite det, sånn som du har forklart det over, så har sikkert mamman din full forståelse for det. Jeg fortalte det selv til alle mine i går, enda det er litt tidlig (er i 8.uke - men alt så så fint ut på ul at vi tok sjansen), og da mamma fikk vite at min søster hadde visst det lenge ble hun nok litt overrasket. Men hun forsto situasjonen godt, så og lykkerusen skygget over alt annet! Det vil den nok gjøre for din mor og :D Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...