snuppi min Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Og hvor gammel er barnet ditt? Her i huset er det to ting som er favoritten. Gå-bilen og laugh and learn play huset. På en god tredje plass kommer Litle people bondegården Han er 14mnd.
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Lysbrytere og fjernkontrollen..Hans egne leker er visst ikke noe morsomme..
It's all about me Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Mobilen og nøklene våre selvfølgelig ) Ellers elsker han å klatre og sitte på Little People bilverkstedet...
snuppi min Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2007 Kom igjen da, dette er litt morsomt. Kanskje får jeg litt inspirasjon også for hva som kan være gode jule eller bursdagsgaver.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Han er 12 mnd og elsker litte people lekene sine og dukker, han elsker dukker! ) Har nok en riktig "blomsterfinn" vi ;o) Hihi,neida )
rampetrollet Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 Duplo. Han kan sitte i timesvis å bygge. Han er 3 år og fikk litt til 2 års dagen og mer til 3 års dagen og elsker og bygge
mai mammaen til to Skrevet 3. juni 2007 #8 Skrevet 3. juni 2007 bøkene hennes... spesielt den med dyrene fra bondegården..som også lager lyd... litle peopel bondegården min mobil..hehe.. (har ødelagt to stk no da.. så får ikke leke mer med dem) hun er akkurat fylt 1 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå