Gå til innhold

ja,da er aksjon "modendoplanting" kommet i gang ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk jo mange fine forslag,og jeg skrev opp alle.tanken var den at jeg skulle prøve å få med ivertfall et forslag fra hver.men så mye plass er det ikke neddi der ;o)

fikk ikke kjøpt så mye,for den bilen jeg var på,hadde lite igjen.men,jeg skal kjøpe resten når jeg kommer meg på gartneriet.

sånn ble det da :

jordbærplante og ville "forglemmegei" på toppen.(tror di heter det?)

hvite hengepetuniaer og lilla margeritter i skåla.

så har jeg sådd blomkarse og blomstermix i sinkbøtter.di kommer vel opp om noen uker....

skal også kjøpe kraftige solsikker som jeg skal la stå nedenfor doen.

klattens forslag om at di kunne symbolisere englene våre traff meg midt i hjertet..tenkte på kraftige,små blomster da.ikke så høye.

hvis dere ser på bildet,så er det plass til en blomst til fremst ved kanten.skal jeg kjøpe enda en hvit petunia,eller en annen farve og blomst? må være hengeblomst.så fortell meg hvilken jeg skal kjøpe ;o)

setter sikkert ned en jordbærplante til.å flere forglemmegei når di vokser opp rundt her.

jeg ble veldig fornøyd med forslagene.morro at dere ble med på å bestemme.så i sommer kan jeg se på doen,og tenke på dere ;o)har kommet sauene i forkjøpet å laga "fengsel" som jeg setter over om natta.så blir det ikke spist opp =0)

bilder ligger på albumet mitt.legger vel inn fler når det vokser seg til,og jeg får kjøpt resten av blomstene ;o)

=0))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig herlig!!!

Nå ble jeg glad inni meg jeg - tenk solsikker og jordbær og alle fine ting på en gang:-))

Så flink du er!!!

Skrevet

jordbæra hadde jeg fra før,så den var grei =)

liker solsikker.å forslaget var rett i blinken.men skal se om jeg finner sånne små kraftige.så knekker di ikke i vinden.=)

Skrevet

Så FINT ;-)))) Flinke attpåklatt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...