påskemamma Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Er det noen som kan hjelpe? Jeg har vært hos lege og fysioterapaut, og begge sier at "det ikke er noe". Hver morgen er jeg nummen - kjenner ikke at jeg stikker ei nål i låret eller leggen. Jeg har samtidig fryktelig vondt fra hofta/ rompa og ned til leggen. Vet ikke hva jeg skal gjøre, spiser Ibux med kan ikke fortsette med det. Er det noen som har hatt det som jeg?
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Da må du gå til en annen lege. Ei jeg kjenner fikk det etter en graviditet hvor hun hadde hatt mye bekkenproblemer. Legen hennes kunne melde at det hadde noe med nerver fra ryggen ut til beina å gjøre og at bekkenproblemene hennes hadde forårsaket nummenheten i legger og føtter. Det gikk over ganske lenge etter fødsel. Jeg kan godt spørre henne om legen hennes gjorde noe med det.
påskemamma Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2007 JA, kan du ikke spørre henne. Jeg har så¨store plager med dette daglig. Send gjerne PM hvis du vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå