Fiolinen Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Jeg vet ikke hva som skjer innimellom...Av og til syns jeg bare ungene er i veien for meg, og alt de gjør plager vettet av meg, jeg ksploderer for den minste ting..Spes det at de krangler så inni helvete, sorry uttrykket, men jeg takler det bare ikke...mye av grunnen er sikkerta t de er små, 2 og 4, og at det ikkeer noen grunn til kranglinga...jeg eksploderte skikkelig, er helt hes nå..Så resten av dagen er ødelagt. Jeg er sur.,..
Honningmelon Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Samme her... har en på 3,5 år og ei på 6 1/2 mnd. 3-åringen tester meg skikkelig, og jeg blir utrolig lei noen ganger. Hender det eksploderer :-s Og som du sier, da er dagen ødelagt... sitter med svart samvittighet...
FrøkenSprøken Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Er vel slik det er av og til. Godt at dere tør innrømme det her inne. Dere får sikkert masse kjeft fra "perfekte-mødres-fellesskap", men fra meg får dere bare en god trøsteklem:) Håper dagen blir bedre etterhvert. Kanskje pappa skal ta seg en tur ut med ungene?
Honningmelon Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Har alldeles ingen problemer med å innrømme at jeg blir lei av og til. Det er da helt normalt. Og å bli sint er også helt normalt. Skjønner ikke helt hva jeg skal få kjeft for:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå